Papanasi











Stie cineva cum se numesc nasii Papei?
Papanasi!
Era o gluma pe care am citit-o intr-un mail acum ceva vreme. Si de fiecare data cand vad in meniul unui restaurant papanasi, zambesc cu gandul la aceasta gluma.

Cum sunt mai lenesa la pregatit aluaturi, am profitat de prajiturile si deserturile puse la dispozitie de Dr. Oetker si am testat papanasii.

Am folosit:
  • 1 cutie mix pentru papanasi, 250 gr branza dulce, 3-4 linguri de apa, glazura duo (tot o minune si ea), zahar pudra, zahar vanilat, esenta de vanilie si lamaie, dulceata de gutui, ulei pentru prajit.

Indicatiile de pe cutia de papanasi sunt mai mult decat clare si utile chiar si pentru cel mai novice bucatar. Dar eu am sa va povestesc totusi cum am procedat.
Am taiat plicul cu mix si l-am pus intr-un bol, am adaugat 4 linguri de apa, esente, zahar vanilat si 250 gr branza dulce. Am amestecat foarte bine. Apoi am format papanasii si "capacul" lor. I-am prajit in ulei incins pe ambele parti si i-am scurs pe un servetel.

Pentru glazura, am incalzit plicul timp de 5 minute in apa calda, am presat putin si apoi am turnat peste papanasi. Am facut 2 papanasi cu glazura si doi cu dulceata. Pe fiecare am pus "capacul" si am pudrat cu zahar.

Cei mai buni papanasi din lume! Asa a zis "juriul" :)

2 Response to "Papanasi"

  1. Nicole says:

    WOW! Bine ca s-a inventat aceasta reteta. Este un desert preferat de noi, foarte aromat si gustos! Deja simt aroma!

    Danutza says:

    Cred ca Marius l-ar adora, mai ales ca e vorba de glazura;))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.