Viţel cu ciuperci şi sos picant











By http://retetegg.blogspot.com

O reteta absolut delicioasa, in randul preferintelor noastre dupa porcul cu ananas si sos dulce acrisor!

Desi la inceput poate sa para o reteta dificila, mai ales pentru ca lista ingredientelor este putin mai lunga, va asigur ca se pregateste destul de repede fiind un succes chiar si pentru cei mai putin initiati in arta culinara :) .

Am folosit:
  • 300 gr carne de vitel, 2 cepe, 4 catei de usturoi, 3 ciuperci, 1/2 ardei, 100 gr rosii cuburi in bulion, 1 lingurita sos taco, 1/2 pahar vin alb, boia dulce, sare, piper, oregano, busuioc, verdeata (patrunjel).

Intr-o tigaie incingem 2-3 linguri de ulei si punem la prajit carnea de vitel taiata cuburi (eu am fiert carnea in prealabil), apoi ceapa taiata julien si ardeiul.

Lasam 5 minute pe foc si apoi adaugam vinul, usturoiul, ciupercile, rosiile, sosul taco si condimentele.

Adaugam si un pahar cu apa, amestecam bine si lasam sa fiarba aproximativ 25-30 de minute.

La final adaugam verdeata.

Am servit cu garnitura de orez mexican cu legume.

6 Response to "Viţel cu ciuperci şi sos picant"

  1. mirela says:

    foarte bine arataaaa!!!!mmmmmm,,,,,o seara frumoasa!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mirela! te pup!

    geta says:

    asa de bine arata!oare cu pui nu ar merge?

    arata super...am facut si eu o tocanita cu carne d vita...asa tare era,parca era guma,,am fiert-o inainte si dupa....am zis k renunt la carnea d vita...

    Danutza says:

    Geta, cred ca merge foarte bine si cu pui!

    Danutza says:

    Ella, eu am folosit carne de vitel. Intotdeauna folosesc numai de vitel si fierbe perfect in ciorba, in mancare :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.