Omletă "pizza"













Omleta "pizza" sau cum zicea un coleg de-al iubitului meu: pizza din oua:)

Este de fapt o omleta mai mare si foarte consistenta, pe care i-am dus-o iubitului meu la serviciu vineri, pt masa de pranz.

Este o idee buna si pentru micul dejun sau ca aperitiv.

Am folosit:
  • 4 oua, felii de carnat semiafumat, ciuperci, masline feliate, ceapa verde, patrunjel, sare.

Am calit in putin ulei carnatii, ciupercile si maslinele timp de 4 - 5 minute. Am adaugat ceapa verde si patrunjelul si am mai lasat 2 minute.

Am batut ouale cu un praf de sare si le-am pus in tigaie peste celelalte ingrediente.

Am copt omleta pe ambele parti. O intoarceti usor cu o spatula mai lata ca sa nu se rupa.

Eu am transportat-o intr-o caserola, asa ca am decorat-o direct in caserola cu rosii, cascaval feliat si verdeata.

Pofta buna!

8 Response to "Omletă "pizza""

  1. Bianca says:

    Super omleta ta..

    Danutza says:

    Merci mult Bianca!
    Eu o prefer fiindca e consistenta:)

    Ho, ho, ho... pai cu o omleta asa consistenta si delicioasa... nu trebuie sa maninc decit o data pe zi... buna, buna... Multumesc de tratatie, adica m-am autoservit si auto--- invitat la masa... Pupici !

    Danutza says:

    Foarte bine ca ai servit Daniela:), din pacate nu am nimic la desert caci am cam lenevit azi:) Pupici!

    violette says:

    superr bunaaa....sa tot mananci mai ales ca are de toate prin ea:)!

    Danutza says:

    Merci Violette! Te pup!

    mirela says:

    pai,,,,de ce nu m-ai chemat la micul dejun????rusinica,,,,,arata super,,,maine imi fac si eu!!!!pupp!

    Danutza says:

    Mirela, trebuie sa o incerci, eventual si cu alta combinatie de ingrediente:)
    Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.