Mucenici cu nuca si miere





By http://retetegg.blogspot.com

Am revenit cu mucenicii muntenesti in varianta a 2-a. Mai exact in varianta pregatita de iubitul meu.

Fiindca eu ii fac in stil 'ciorba' adica cu mai multa zeama, iubitul meu nu-i prefera foarte mult asa.

Si a decis sa-mi arate cum se fac in zona de unde vine el, adica mai fara zeama, cu muuulta nuca si la fel de multa miere si scortisoara.

Pentru pregatirea mucenicilor aveti reteta de mucenici pe care am postat-o mai devreme.

Procedam la fel cu pregatirea si fierberea.

Apoi asezam mucenicii scursi de zeama in farfurie, punem multa nuca rasa deasupra, apoi miere si scortisoara macinata.

Am concurenta in bucatarie si un super iubit, asa-i? :)

6 Response to "Mucenici cu nuca si miere"

  1. Emily says:

    buuuuuuni rauuuuu ♥
    ma duc sa-mi pun o portie :)) ca mor de pofta ♥ te pup ♥

    Danutza says:

    Emily, pofta buna :) Si noi am tot mancat ieri si cred ca mai facem si azi ca mai avem mucenici si nuca ramase :)
    Pupici!

    reteta asta fara zeama nu o stiam. multumesc si pofta buna!

    Danutza says:

    Eu o stiu de mica stil ciorba, asa-i la noi. Dar iubitul meu vine din alta zona a tarii si la ei cica e asa, fara zeama :)
    Multumesc si eu!

    Ioana V. says:

    nu tin minte sa fii mancat vreodata...arata tare bine!

    Danutza says:

    Multumesc Alinutza! Fiecare suntem obisnuiti cu alt tip de mucenici...eu ii ador pe toti :) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.