Papanasi cu smantana si gem de gutui




By http://retetegg.blogspot.com/

A sosit si a doua reteta votata de voi ca fiind preferata din trecut , mai exact papanasii, varianta 2012.

Cred ca nimeni nu poate refuza o portie de papanasi rumeni cu multa smantanica si cu gem din belsug, asa ca va invit pe toti la 'dezmat' :))

Am folosit:
  • 1 kg faina alba, 400 gr branza dulce, 100 ml lapte dulce, 1 cub de drojdie, esenta de lamaie, 100 gr zahar, 3 linguri de ulei, 1 zahar vanilat Bourbon, smantana, gem de gutui.

Faina am pus-o intr-un bol si am facut in mijloc o adancitura.

Am adaugat drojdia dizolvata impreuna cu zaharul in laptele caldut. Am pus esenta si zaharul Bourbon.

Am adaugat si branza dulce.

Am framantat pana am obtinut un aluat omogen, exact ca pentru gogosi. In timpul framantarii am adaugat si ulei.

Am lasat aluatul sa creasca timp de 40 de minute.

Apoi am inceput sa modelez papanasii, mai exact, am intins o foaie de aluat de grosime potrivita si am taiat cu o cana cercuri. In mijlocul cercurilor am taiat cu un pahar mai micut alte cercuri.

Am prajit papanasii in baie de ulei, i-am scos pe un servet absorbant apoi i-am asezat pe farfurie.

I-am servit cu multa smantana si gem de gutui!

Un mega deliciu, trebuie sa-i incercati si voi!

Se servesc si cu iaurt in loc de smantana. Putem sa folosim orice fel de gem sau dulceata dupa preferinta.


Link

12 Response to "Papanasi cu smantana si gem de gutui"

  1. Buni, buni... o portie si pentru mine, daca se poate...

    Oana says:

    Mmmm ce pofta mi-ai facut!!!

    Ioana V. says:

    mai ai? mai ai?

    Stefy says:

    arata super bine!!!felicitari!!!

    Danutza says:

    Daniela, esti binevenita la papanasi:) Pup!

    Danutza says:

    Oana, eu pofteam de mult la ei, imi place mult de tot aluatul cu branza dulce:) Pup!

    Danutza says:

    Alinutza, in realitate nu mai am papanasi, dar virtual te servesc cu cati vrei:)) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! N-au iesit ei cum vroiam dar la cat de repede s-au mancat abia am reusit sa-i pozez:))Pup!

    Cristina says:

    yammy!

    Emily says:

    Danutza, arata bestial :*
    mi s-a facut foameeeeee :))

    Danutza says:

    Cristina, te invit la o portie:) Pup!

    Danutza says:

    Merci Emily! Hai fuguta la papanasi:) Pupici:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.