Morning Coffee





Desi in ultimul an nu am baut cafea decat foarte rar, doar in vizite sau la diverse ocazii, am gasit la mama cescutele acestea deosebite [pe care bineinteles ca ea nu le folosea ci le tinea ca pe toate celelalte ca "piese de muzeu":))] si m-am gandit sa savurez o cafea aromata la ibric.

Sa va povestesc cum pregatesc eu cafeaua la ibric (2 cafele aromate):
  • Intr-un ibric pun 2 cesti si jumatate de apa si o pun sa fiarba.
  • Cand incepe sa clocoteasca adaug 1 lingurita si jumatate de zahar si 4 lingurite de cafea.
  • Amestec de cateva ori, apoi o las sa fiarba pana face spuma si se umfla. (uneori mai da si pe deasupra cand nu am grija de ea :))
  • Iau ibricul de pe foc, apoi torn cafea in cesti.

La final ramane doar sa o savurati simpla sau alaturi de cativa biscuiti cu ciocolata.

10 Response to "Morning Coffee"

  1. Mihaela says:

    Eu m-am dezvatat sa mai folosesc zahar. Acum pun miere, nu mi se pare ca ii schimba gustul, chiar daca multi zic ca asa este. Insa trebuie avut grija la momentul cand este pusa mierea, nu trebuie sa aiba timp sa fiarba, pentru ca atunci este foarte periculoasa pentru organism.

    mirela says:

    Danutza,,,,ai avut voie sa te atingi de canita???a mea mamica nu lasa pe nimeni cu zestrea ei,,,si la sarbatori ea si le spala sa nu cumva sa-i spargem ceva,,,,,puppp!!

    Danutza says:

    Mihaela, n-am incercat pana acum cafeaua cu miere. Oricum, asa cum am spus, beau destul de rar cafea:)

    Danutza says:

    Mirela, pana acum cativa ani asa facea si mama, insa am convins-o eu sa le folosim, caci tot pentru noi le pastra:))
    Pupici!

    Adina says:

    si eu mereu iau de la mama cate un pahar sau ceasca!si ei le pastreaza,dar chiar nu inteleg ptr ce...

    Danutza says:

    Mitinita, mama zicea mereu ca le pastreaza pentru noi, cand o sa fim la casa noastra:)) Dar noi ne-am luat altele si uite asa a ramas mama cu "zestrea":))

    Anonim says:

    ioi de când nu am mai băut o cafea făcută la ibric... mi-ai făcut poftă:)
    drăguţe căni sunt fan:)

    Danutza says:

    Injineru' si mie-mi plac canile, mai mult d-asta am postat cafeaua:)

    Raisa says:

    Danutz, nu stiu cum iti place tie cafeaua, dar sa-ti zic cum o beau eu...cu lapte si cu sirop de cocos sau zmeura (cred k poti sa pui orice sirop de suc natural, sau cat de cat natural :P, k nimik nu mai e 100%) si pe deasupra putina scortisoara :P.. si am invatat sa fac si inimioare cand pun laptele in cafea :). E foooaaarte simplu :

    http://www.youtube.com/watch?v=rkP5q2NsGhc&feature=fvwrel

    si

    http://www.youtube.com/watch?v=aezauRkWK4I&feature=related

    si

    http://www.youtube.com/watch?v=ksuAEklMQ-Y&feature=related


    Puuuuuuuuuuuuup

    Danutza says:

    Foarte tare chestia cu inimioarele!

    Eu cat am stat in Bucuresti nu am baut cafea deloc, doar asa cand eram in vreo vizita:))

    Acum de cand stau iar la mama am inceput sa beau cu ea (ea bea vreo 3-4 cesti, cani, pe zi).

    Uneori o beau cu lapte sau frisca atunci cand am. Cu scortisoara am mai auzit, dar...eu nu prea suport scortisoara...adica o suport dar doar la prajituri:))

    Ma tenteaza insa sa o incerc cu sirop!

    Pupici si merci de idei:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.