Clatite cu dulceata de gutui



Clatitele cred ca au fost prima mea incercare din bucatarie, in urma cu muuulti ani!
Am facut clatite in tot felul de combinatii, cu dulceata, gem, ciocolata, cu branza, cu legume si sos bechamel.
Asadar nu compozitia de clatite e esentiala ci umplutura. Si acolo se ascunde secretul gustului bun.

Pentru clatitele cu dulceata de gutui am folosit:
  • 5 oua, 1/2 litru lapte, 1 kg faina, esenta de vanilie, dulceata de gutui.
Am amestecat ouale cu laptele, esenta de vanilie si apoi am incorporat faina. Am copt clatitele si le-am umplut cu dulceata.
Au disparut foarte repede din farfurie!

2 Response to "Clatite cu dulceata de gutui"

  1. Nicole says:

    clatitele cu dulceata sunt de departe preferatele mele. delicioase! abia astept sa te vizitez si sa ma bucur de bunatatile tale. tine-o tot asa si succes cu blogul!

    Danutza says:

    Si eu va astept pe la mine sa va pregatesc multe bunatati!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.