Clătite cu dulceaţă de smochine şi ingheţată











By http://retetegg.blogspot.com/

Desi clatitele sunt cel mai bun desert, eu ajung sa le fac foarte rar, de obicei din lipsa de timp.

Imi place sa le intorc pe sus (as zice ca-s experta), dar nu am rabdare sa fac mai mult de 10:)) Sa stau langa tigaie si mai ales vara cand e cald.

Dar, de azi a venit toamna asa ca incepe sezonul de dulciuri care necesita foc:) Sper sa imi fac si timp pentru toate!

Am ales sa le umplu cu dulceata de smochine caci mi-e dor de smochine si abia in cateva saptamani ajungem la tara sa le degustam:)

Am folosit:
  • 3 oua, 250 ml apa minerala, un praf de sare, 2 linguri zahar pudra, faina, dulceata de smochine, inghetata de vanilie, cirese confiate.

Am pregatit aluatul pt clatite din oua, apa minerala, sare, zahar si faina. Cand am obtinut consistenta dorita am inceput sa coc fiecare clatita.

Am umplut clatitele cu dulceata, le-am asezat pe farfurie si am servit cu inghetata si fructe confiate deasupra.

Delicioooooooooss! :)

13 Response to "Clătite cu dulceaţă de smochine şi ingheţată"

  1. sarah says:

    la mine clatitele sunt cel mai iubit desert.cred ca e delicioasa combinatia de dulceata de smochine si inghetata.n-ai pus poza sau calculatorul asta nu vrea sa functioneze ?!?pupicei

    Vin cu dulceata de acasa, daca dai clatite cu inghetata... Trebuie sa fac si eu, c-am uitat cind am mincat ultima data... Pupici !!!

    Danutza says:

    Sarah, combinatia e super!! Am postat reteta si cand sa pun pozele mi-am amintit ca nu-s descarcate de pe camera, asa ca am dat save si-am adaugat pozele apoi:) Pupici!

    Pai,Danutzule tu ai depasit faza de mancat!Acum te rasfeti in adevaratul sens al cuvantului:)

    Danutza says:

    Daniela, la cate dulceturi super ai facut tu, ma ofer eu sa fac clatitele si aduc inghetata:) Pupici!

    Danutza says:

    Pai ce sa fac Teo daca am un 'puiut' care trebuie sa fie rasfatat:) Si asa l-am tot amanat cu clatitele astea, ca ii promisesem de vreo 2 saptamani sa-i fac:) Pup!

    Anonim says:

    tocmai ce am facut si eu acum cateva zile o portie de clatite , le ador !!!! ... mi-ai facut pofta iarasi ;)...

    Danutza says:

    Clatitele chiar sunt un desert adorabil:) Oare cine nu le iubeste?! Pup si merci pt vizita!

    Ioana V. says:

    cred ca sunt delicioase!

    Danutza says:

    Multumesc! Au fost, din pacate s-au terminat:( Dar mai facem o runda nu-i problema:)

    Cristina says:

    Delicioase!

    Antonina says:

    Da eu de ce n-am vazut grozavia asta? nu mi-a aparut in tabloul de bord ;(( Danutza.. ma fac ca n-am citit comentariul tau.. si-ti cer macar una ;)) Gustoase rau! pupici

    Danutza says:

    Am setat ca in tabloul de bord sa apara doar o parte din text si fara foto...am niste 'hoti' care imi fura retetele si trebuia sa-i potolesc cumva:))
    Clatite virtuale iti dau cu mare placere, reale iti trimit next time:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.