Salată uşoară de ton




By http://retetegg.blogspot.com

Pentru perioada de vara cele mai recomandate sunt salatele, cat mai simplu de pregatit si cat mai usoare.

Salata de ton este printre preferatele mele, iar de aceasta data i-am adaugat un element nou, cateva felii de rosii.

Am folosit:
  • 2 cutii de ton intreg, 1 cutie porumb, salata verde, putina ceapa, felii de rosie, masline, ulei, otet, sare.

Am spalat si am taiat marunt salata verde. Am asezat-o in farfurie.

Am adaugat peste ea porumb, masline, putina ceapa si bucati de ton.

Am decorat cu felii de rosie si am pus putin ulei, otet si sare.

Am servit cu paine coapta. Usor si delicios!

0 Response to "Salată uşoară de ton"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.