Mix grill















Vara cele mai delicioase mese sunt cele pentru care nu trebuie sa stai o vesnicie in bucatarie, cele usor de pregatit si repede de savurat.

Eu m-am decis ieri sa pregatesc o cina la grill :)

Ce-i drept, cu destul de multe calorii daca ne gandim la cartofii prajiti si la carnati. Insa se pot inlocui usor cu piept de pui si cartofi copti, daca tineti mai mult la silueta :)

Am folosit:
  • 4 carnati semiafumati, 3 ardei grasi, 1 rosie, 8 ciuperci, 5 cartofi, sare, boia dulce, delikat de legume.

Ardeii grasi, rosia si ciupercile le-am asezat pe grill. Peste ciuperci am adaugat si putina sare. Ardeii si rosia le-am intors pe toate partile pentru a se coace uniform.

Cartofii i-am taiat in bucati mai mari, stilul wedges. I-am pudrat cu delikat si boia si i-am asezat la prajit in ulei incins.

Cand legumele s-au copt, punem ciupercutele deoparte si ne ocupam de salata de ardei copti.

Taiem ardeii marunt, la fel si rosia (decojita) si le asezam intr-un bol. Adaugam ulei, otet si sare dupa gust.

Carnatii ii pregatim tot pe grill pana devin putin crocanti la suprafata.

Noi am servit un mic platou cu ciuperci, carnati, cartofi si alaturi salata de ardei copti.

Pofta buna!

0 Response to "Mix grill"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.