Budinca de macaroane cu branza dulce







As fi incadrat reteta si la preparate rapide fiindca pentru mine e intotdeauna scaparea cea mai usoara cand e vorba de ceva dulce si consistent. Si e si asa de bun ... incat merita incercat ori de cate ori aveti pofta de ceva dulce.
In ceea ce priveste "macaroanele", la mine au fost de fapt spaghete si fusilli, dar cred ca nu are prea mare importanta ce fel de paste sunt folosite fiindca toate ies foarte bune in budinca.

Am avut nevoie de:
  • 200 gr spaghete, 150 gr fusilli, 200 gr branza telemea nesarata, 2 oua, 150-200 gr zahar (eu am pus 200 ca ne plac foarte dulci), esenta de lamaie si vanilie, zahar vanilat, zahar pudra (2 lingurite), 100 ml lapte, 50-100 gr cascaval.

Pastele le-am fiert aprox. 10-15 min si le-am lasat la scurs. Branza am maruntit-o cu furculita si am amestecat-o cu zaharul si ouale batute, esentele si zaharul vanilat. Intr-o cratita am amestecat pastele si compozitia de branza si am pus deasupra amestecul de lapte, zahar pudra si cascaval ras. Am lasat in cuptor 20 de min.

Au o aroma si un gust ... minunat!!!
Pofta buna!

0 Response to "Budinca de macaroane cu branza dulce"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.