Brioşe cu ciocolată
















By http://retetegg.blogspot.com


Cele mai bune briose pe care le-am mancat pana acum si care s-au papat ultra rapid:)

Avantajul este ca se prepara usor si sunt excelente chiar si a doua zi la micul dejun (la noi nu a fost cazul ca s-au terminat imediat).

Am facut fix 12 briose, asa ca in functie de cate doriti mariti cantitatile de ingrediente.

Am folosit:
  • 5 oua, 1 cana lapte, 200 gr zahar, 1 plic praf de copt, 3-4 linguri cacao, 4 linguri de ulei, faina (nu am masurat cantitatea), esenta de vanilie, glazura de ciocolata pt decor.

Am separat albusurile de galbenusuri. Am batut albusurile cu un praf de sare pana au devenit spuma. Am adaugat apoi zaharul si am mixat pana s-a topit.

Am pus galbenusurile, laptele, uleiul, esenta de vanilie si praful de copt.

Cand compozitia a devenit omogena am adaugat cacao si faina si am amestecat pana am obtinut o consistenta de smantana groasa.

Am uns formele si am pus compozitia in ele. Am lasat 25 de minute la cuptor la foc mediu.

Am servit fie simple, fie glazurate (fiecare a servit dupa preferinta).

Glazurate seamana foarte bine la gust cu prajitura 'negresa'.

Pofta buna!

6 Response to "Brioşe cu ciocolată"

  1. yaya6 says:

    dupa ce termin placinta cu iaurt,pe care ti-o recomand ,e insiropata,e aromata,e buna tare,am sa fac sigur niste biose cu ciocolata pentru piticul meu,sant asa pufoase....si gustul de ciocolata...

    Danutza says:

    Mmm, super placintica ta, o voi incerca siguuur:)

    Briosele asta chiar mi-au iesit cele mai bune, m-am surprins singura:)

    Weekend placut iti doresc!

    Te cred ca au iesit ff bune! Arata delicios :)

    Danutza says:

    Merci mult!

    Timea says:

    Bune briosele tale ciocolatoase!

    Danutza says:

    Merci mult Timea!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.