Suc de mar, morcov si nectarina










By http://retetegg.blogspot.com/

Chiar cel mai buun suc pe care l-am baut in ultima vreme. Eram asa de slabita datorita racelii, iar sucul asta m-a revigorat instant.

E mega extra delicios, iar daca nu va place in mod deosebit combinatia dintre cele 3 fructe se poate face si cu altele, insa morcovul e cam musai, e minunat si la gust si la culoare.

Am folosit:
  • 2 mere, 3 nectarine, 2 morcovi
Am spalat si taiat fructele felii, morcovul doar pe jumatate. Storcatorul meu e destept si se descurca el:)

Le-am pus in storcator, am efectuat operatiunile de stoarcere a fructelor si am obtinut ceea ce se vede in imagini.

As mai vrea si azi o portie, si maine, si poimaine:))

Creeaza dependenta, e minunat si pentru pici caci e plin de vitamine.

Sa ne fie de bine!

14 Response to "Suc de mar, morcov si nectarina"

  1. O "bomba"cu vitamine tare gustoasa ai facut tu aici.Te pup!

    Danutza says:

    Asa-i, a fost buuun si sanatos:) Pup!

    Sanatos!Si gustos:)

    Danutza says:

    Yup, merci! Hai la un paharel:)

    sarah says:

    bun bunut!!sotul din dotare e fan sucur naturale.eu raman la bauturile mele cu bulbuci:))dar n-as refuza un pahar .pupicei

    Servesc si eu o portioara, din cea cu paiul, da ?! Pupici si-o zi buna !

    Danutza says:

    Sarah, mai bem si noi sucuri cu bulbuci dar rar:)E drept ca nici naturale, facute de noi nu bem des, din cauza de lene most of time:))Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, cu mare placere te poftesc:) Si eu tot cu paiul ador sa beau:))Pupici!

    Ioana V. says:

    sanatate in pahar!Foarte bun!
    Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

    pansy says:

    Io viu cu cafeaua!

    Cristina says:

    Bun sucul tau! Vitamine la pahar...

    Danutza says:

    Alinutza multumesc! Am vazut blogul tau si mi-a placut:)

    Danutza says:

    Pansy, tare as bea o cafea! Multumesc!

    Danutza says:

    Cristina merci mult! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.