Popcorn cu unt






Dupa parerea mea cel mai bun popcorn este cel facut in tuci, pe aragaz. Mie imi place de 3 ori mai mult decat cel la microunde (ca sa nu spun ca de vreo cateva ori cel la microunde s-a lipit de punga).

Cel la tuci e simplu de facut, aveti nevoie de:
  • porumb (porumb boabe pt floricele ), putin unt (eu pun cam jumatate de lingurita de unt la o mana de porumb), sare.
Procedez asa:

Incalzesc bine tuciul, adaug apoi untul si boabele de porumb. Pun deasupra tuciului un capac. Las la foc potrivit pana cand nu mai pocneste nici o boaba. Dau deoparte tuciul, apoi scot capacul si pun popcornul intr-un bol.

Adaug peste popcornul cald sare.

Ultima data am facut un bol maree de popcorn sa ne ajunga la film (The Next Three Days).
Un film bunicel, mi-a placut! Vi-l recomand numai cu popcorn la indemana fiindca e mai fain asa:)!

18 Response to "Popcorn cu unt"

  1. mirela says:

    Danutza,ce frumos arata,,,,,mmm,,,,numai bun pentru vizionarea unui film.....pupp!!!

    Danutza says:

    Merci Mirela, e crocant si aromat de la unt, numai bun!
    Pupici!

    Danutza, eu fac cu un pic de ulei in care pun un pic de sare, dar tot in ceaun de tuci... mi l-am cumparat din tara si fac de vreo doua ori pe saptamina, mai ales cind are domnisoara in vizita colege de la gradinita... Si ai dreptate, sint buni ca sint facuti acasa... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, si eu mai fac cu ulei cand n-am unt, sunt la fel de bune! Ma tenteaza sa incerc si cu ceva caramel deasupra, oare sunt bune?
    Te pup!

    Anonim says:

    Merg super la un film. Sunt bune si cu sare sau cu cascaval...sau si cu caramel...

    Danutza says:

    Cu cascaval am incercat doar la microunde, nu am idee daca sunt bune cu ceva cascaval ras deasupra:)

    Anonim says:

    Aoleu!!!! Ce bine arata :) Am incercat si eu sa fac dar...dintr-un motiv anume reusesc performanta de a le arde tot timpul, implicit de a umple casa de fum :(
    Asa ca raman la clasicile Star Popcorn la microunde :(( cu unt :P

    Danutza says:

    Merci pt apreciere!
    Le-am ars si eu o data, pur si simplu le-am uitat pe foc:))
    Dar in general ies foarte bune, mai depinde putin si de porumb ... stiu ca daca e de proasta calitate sau daca a stat in locuri cu umezeala se intampla sa nu se faca floricelele:)
    Sunt bune si cele la microunde, mai "trisez" si eu uneori:)

    Mara says:

    Eu nu ma descurc cu tuciul :D! Am oroare cand trebuie sa-l folosesc... si cand fac mamaliga chem pe cineva sa ma ajute sa o rastorn. M-am ars de cateva ori si am ramas cu sechele. Crezi ca merg facute intr-o tigaie mai inalta un pic? :-s Altfel raman fidela celor de la microunde... le mai ard si p-alea :)), dar macar nu ma ard eu :">!

    Danutza says:

    Mara, bun venit in club ... eu mereu reusesc sa-mi ard fie degetele cu cate un vas, fie mainile cand lucrez langa cuptor:))
    E cam greu de manuit tuciul, eu am unul mititel si tot ma chinui putin:( Dar incerca sa faci in tigaia inalta, pui cantitate mai mica. Iar daca e subtire materialul din care e facuta tigaia cred ca au nevoie de mai putin timp sa se faca!

    Eu n-am incercat, dar daca incerci tu si ies ok astept sa-mi zici si mie:)

    Merci de vizita si spor la bucatareala!

    Pingu says:

    Mmmm, uite cum mi s-a facut pofta de floricele cu branza :D O sa dau fuga la magazin sa-mi iau cateva pachete de star popcorn! Nu ma mai incumet cu tuciul ca nu sta bine pe aragaz si ultima experienta n-a fost tocmai placuta. In schimb la microunde se fac in 3 minute si "eeeee, floriceleeeee", ca sa-l citez pe domnul harciog sau ce-o fi el :))

    Danutza says:

    Toata lumea are probleme cu tuciul:)):)) Eu il detestam cand eram mai mica la mamaliga, caci niciodata nu-mi iesea in el:)
    Reclama e foarte tare!:))

    Anonim says:

    dar am incercat si nu s-au facut asa de mari cat credeam
    ori ca am folosit maqrgarina?

    Danutza says:

    Nu stiu sigur daca margarina e o problema, probabil nu au iesit mari fiindca nu e acelasi tip de porumb. Eu am cumparat candva un tip de porumb (tot pt floricele, dar ma refer alta marca) si nu mi s-au facut aproape deloc, erau tari si mici :(
    De obicei iau o punguta verde, 'atifco' parca e marca si se fac foarte ok :)

    Azi aveam chef sa ma uit la un film cu floricele si filme, datorita tie...am descoperit si un film la care sa ma uit si cum sa le fac in unt, ms ;))

    Danutza says:

    Ma bucur ca ti-au placut atat floricelele cat si filmul ;)

    Anonim says:

    Foarte buni , tocmai acum am facut si eu si sunt exceptionali , Bravo!

    Danutza says:

    Multumesc, ma bucur mult ca ti-au placut :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.