Milkshake de banane






By http://retetegg.blogspot.com/

Desi beau lapte foarte des si chiar imi place, uneori simt nevoia sa-l combin si cu altceva. De obicei solutia cea mai rapida este cacao cu lapte, dar de data asta aveam in casa niste banane si m-am gandit la miklshake.

E super rapid si foarte, foarte bun!

Am folosit:
  • 1-2 banane, 700 ml lapte, 2 linguri de miere, putina scortisoara.
Am pus bananele intr-un vas si le-am pasat cu blenderul. Am adaugat laptele rece de la frigider, mierea si am mixat pana la omogenizare.

L-am servit cu putina scortisoara deasupra.

E delicios! Il recomand alaturi de biscuiti fragezi cu lamaie, biscuiti cu vanilie, biscuiti cu ghimbir, scortisoara si miere sau briose cu ciocolata.



8 Response to "Milkshake de banane"

  1. Ma autoinvit la un paharut delicios, mai ales ca are si biscuiti alaturi... hmmm, bun, bun... Pupici !!!

    Ioana V. says:

    imi place mult laptele cu banane...

    Danutza says:

    Daniela, te astept cu drag! Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, eu nu incercasem pana acum dar e foarte bun! Il voi face si cu alte fructe (ma gandesc la niste fructe de padure) ... mmm:) Pup!

    Sigur laptele acesta este si pe placul Mosului.Te pup!

    Danutza says:

    Dia ca sa fac o glumitza: mosul meu a zis ca lui sa-i iau bere si alune cu chilli ca nu se da in vant dupa lapte si biscuiti:)) Dar shhh, ramane intre noi;)Te pup!

    In primul rand tare sanatos Danutzule!Tot incerc s-o obisnuiesc pe dra mea sa incerce si nu reusesc:)

    Danutza says:

    Teo si eu incerc sa ma invat pe cat posibil sa beau mai multe chestii sanatoase facute in casa, in special sucuri din fructe, smoothie, milkshake ... dar nu reusesc sa le fac atat de des:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.