Borş de legume





Astazi am facut un bors delicios de legume, perfect pentru post. Am combinat multe legume care ne plac noua si a iesit foarte consistent si gustos.

Am folosit:
  • 1 praz, 200 gr legume congelate (fasole galbena, fasole verde, porumb, mazare, morcov, ardei), 1 telina mica, 1/2 ardei rosu, 2 linguri de bors la plic, 1 cub concentrat de legume, 3 linguri de sos de rosii, sare, patrunjel, 4 linguri de orez.

Am calit legumele congelate si telina taiata marunt in 2 linguri de ulei. Am adaugat 2 pahare cu apa si cubul concentrat.

Am lasat sa fiarba aproximativ 25 de minute, apoi am adaugat prazul taiat rondele, ardeiul rosu taiat si inca 2 pahare cu apa.

Cand prazul a fiert am adaugat sosul de rosii, orezul, sare si bors.

Am mai lasat 10 minute, apoi am adaugat patrunjelul tocat marunt si am oprit focul.

E un bors tare bun mai ales in zilele de post!

9 Response to "Borş de legume"

  1. Numai bun pentru ziua de astazi, ca-i vineri si e si post si mai merge si cu un ardei iute... Pupici !

    Danutza says:

    Asa-i Daniela, am uitat si d-un ardei:)
    Pup!

    Petronela says:

    Am intrat azi prima oara pe aici.Felicitari ai un blog foarte frumos si gospodaresc!Iar Daniela are mare dreptate...Pe curand!!!!

    mirela says:

    Foarte buna,,,yamii,,,,pupp si o zi frumoasa!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Petronela! Te mai astept cu drag!

    Danutza says:

    Mirela, merci mult! Un weekend placut si tie, te pup!

    Anonim says:

    Arata apetisant!Multumesc!

    Danutza says:

    Multumesc si eu Anonim.
    Cu toate acestea, de acum inainte as prefera ca orice comentariu pe care il primesc (chiar daca apare ca identitate "anonim" fiindca persoana respectiva nu are un cont google sau un blog) sa fie si semnat la final de cel care il posteaza.

    As vrea sa stiu cu cine stau de vorba si mai ales, cui sa multumesc!

    Anonim says:

    Arata bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.