Oua umplute cu maioneza si pui









By http://retetegg.blogspot.com

Cand m-am apucat de reteta de oua umplute aveam alt plan, adica sa le fac dupa o reteta delicioasa de la Raisa, dar cum am primit de ziua mea cartea de bucate a Sandei Marin s-au mai schimbat putin planurile, am combinat de ici de colo si a iesit o reteta proprie, o combinatie delicioasa si a fost apreciata de meseni.

Am folosit:
  • 8 oua, 200 gr piept de pui, 2 castraveti in otet, sare, piper, 2 linguri de mustar, 100 ml ulei, 2 linguri cu suc de lamaie, verdeata.

Am pus la fiert 7 oua. Le-am lasat aproximativ 15 minute sa fie cat mai tari. Le-am pus apoi la racit.

Am fiert in apa cu putina sare pieptul de pui.

Cand ouale s-au racit, le-am spart pe jumatate, pe verticala cu un cutit lat. Direct prin coaja sectionam fiecare ou!

Am obtinut 2 jumatati din fiecare ou, apoi cu o lingurita am scos jumatatea de oua din coaja.

Tot cu o lingurita am separat apoi si galbenusul de albus.

Pentru ca nu prea ma pricep sa explic perfect aveti aici tehnica: http://www.youtube.com/watch?v=Bf9IG4HXQX4 ...trust me, e cel mai simplu asa:)

Din 2 galbenusuri fierte si unul crud am facut maioneza. Am adaugat cele 2 linguri de mustar si treptat 100 ml ulei.

Restul galbenusurilor le-am pasat cu o furculita si le-am pus apoi peste maioneza impreuna cu pieptul de pui tocat marunt, castravetii tocati marunt, sare si piper.

Cu aceasta compozitie am umplut albusurile si le-am decorat cu frunze de patrunjel.

Este o idee foarte buna de aperitiv si pentru masa de Craciun sau Revelion.

Pofta buna!

15 Response to "Oua umplute cu maioneza si pui"

  1. Daniela says:

    Daca incep sa colind de pe acum, primesc vreo doua felii de oua umplute ?! Hmmm, bune, bune... Pupici si o saptamina minunata !

    De foarte mult timp nu am facut.Servesc de la tine pana apuc sa fac si eu.Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, primesti sigur ca mie-mi plac colindatorii:)) Pupici si spor la pregatiri!!

    Danutza says:

    Dia, te servesc cu multa placere:) Pupici!

    ce sa zic, m-ai topit :"> :"> :"> :*:*:*:*

    ce sa zic, m-ai topit :"> :"> :"> :*:*:*:*

    Cristina says:

    o idee ff buna!

    VIVIANA says:

    Interesante si bunute ouale umplute in varianta ta!...de incercat! Bravo!

    Danutza says:

    Raisa, da sa veyi data viitoare cand le fac dupa reteta ta ...cu siguranta si mai multe laude:*:*:*

    Danutza says:

    Cristina, mi s-a parut o idee de aperitiv rapid si totusi consistent! Pup!

    Danutza says:

    Viviana, chiar iti recomand sa incerci, nu o sa regreti:)Pup!

    Emily says:

    super idee! suna tare bine ♥
    te pup

    Danutza says:

    Multumesc! Ma bucur mult ca-ti plac! Pupici!

    Antonina says:

    Imi amintesc ca de sarbatori (cand eram mai mica) era de datoria mea sa fac minunatiile astea! Tare bune mai sunt.. !! pupici

    Danutza says:

    Eu cand eram mai mica nu prea mancam oua umplute, ca nu prea imi placeau ouale:)) Nu imi dau seama de ce, mama zice ca am avut o perioada in care nu mancam nici rosii sau ciocolata ...acum imi dau seama ca am fost un copil problema:))Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.