Pizza rustica

By http://retetegg.blogspot.com/

Pizza rustica, delicioasa, facuta 100% in casa, cu blat pufos si topping din belsug :)

Am folosit:
  • Pentru topping: sunca presata, ciuperci, sos de rosii, ardei, ceapa, porumb, masline, ou, oregano, cascaval.
 Aluatul se prepara conform retetei de mai sus.

Se intinde pe masa infainata pana ajungem la grosimea si forma dorita.

Apoi se aseaza in tava pe hartie de copt.

Se pune pe blat sosul de rosii, apoi celelalte ingrediente in ce ordine dorim, pastram insa oul pentru mijlocul blatului si cascavalul ras il punem deasupra.

Am lasat in cuptor la foc mic spre mediu 15 minute.

Am servit fierbinte :) Un super deliciu!! Yummi!

10 Response to "Pizza rustica"

  1. Stefy says:

    pot sa iau si eu o feliuta? ca arata tare bine!!!:P

    Danutza says:

    Desigur Stefy! Am pentru toata lumea pizza :)

    Ioana V. says:

    tocmai am terminat si eu de savurat o felie mare de pizza...ne-am sincronizat putin..:)) pup

    Danutza says:

    Sa stii ca eu pap si de la tine daca-mi permiti...de pizza nu ma satur niciodata :)) Pup!

    Anonim says:

    Vreau si eu o feliuta !!!! :)

    Danutza says:

    Adina, cu drag te servesc!

    Vreau si eu.Te pup!

    Myamyyy delicioasa,ma servesc si eu cu o felie!Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, acum si eu as mai vrea:) Pupici!

    Danutza says:

    Camy, eu as manca zilnic dar nu am mereu dispozitie sa-mi fac :)) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.