Bezele "îndrăgostite"








Intr-o zi dedicata indragostitilor, am ales sa pregatesc ceva duulcee si bun!!!

Anul aceasta nu am facut cine stie ce pregatiri pentru Valentine's day, insa cateva bunatati tot trebuia sa fac fiindca a fost weekend si in weekend ne rasfatam cu bunatati:)

Asa a aparut dorinta de a face bezele, de la ideea ca trebuie sa fac ceva rapid, dulce si bun.

Am folosit:
  • 3 albusuri, 6 linguri de zahar, un praf de sare.

Am batut spuma albusurile cu praful de sare, apoi am adaugat treptat zaharul amestecand pana cand acesta s-a topit.

Compozitia finala trebuie sa fie foarte tare.

Bezelele se pun in tava cu o lingurita sau cu un sprit, pe hartie de copt.

Le-am lasat la cuptor aproximativ 30 de minute la foc mediu cu usa cuptorului putin deschisa.

Pentru ca cele din prima tura au fost mai moi, am facut tura a doua mai crocante, asa cum imi plac mie.

Abia am reusit sa le pozez fiindca iubitul meu le-a papat fuguta ... deci cadoul meu a fost bine apreciat.

Happy Valentine's day!

6 Response to "Bezele "îndrăgostite""

  1. Raisa says:

    nice

    mirela says:

    Foarte frumoasa prezentarea,,,,,,puppp!!!

    Danutza says:

    Raisa, bezelele sunt reteta succesului cu barbatii. Al meu a mancat o farfurie:))

    Danutza says:

    Mirela, multumesc! Imi doream sa arate mai bine prezentarea, decorul etc, insa nu prea am avut dc sa ma folosesc:). pup.

    buna azi am facut si eu bezelele tale, insa as vrea sa stiu daca pe ele as putea rade si niste ciocaolta tip menaj!! mersi mult!!! si ai niste retete minuntatE!!!!

    Danutza says:

    Cred ca merge rasa ciocolata, eu n-am testat dar cred ca merge:) Eu pe unele le-am cam rumenit...mi-a iesit mai bine tura a doua care au fost mai albe:)
    Merci mult pentru vizita si te astept ori de cate ori ai nevoie de o idee:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.