Masa de Paşte 2011


Anul acesta am petrecut Pastele in deplasare:). Am fost la parintii iubitului meu la Buzau si am gatit impreuna cu viitoarea mea soacra o multime de bunatati.

Am sa va arat astazi pe fuga cateva dintre bunatatile noastre de Paste, iar zilele viitoare am sa va ofer si retetele la cateva dintre preparate.


Traditionalele oua rosii (verzi si albastre)


Friptura pe gratar/Carnaciori



4 Response to "Masa de Paşte 2011"

  1. Hristos a Inviat!
    Bune toate!

    Danutza says:

    Adevarat a inviat!
    Alexandrina, noi am pregatit cam ce ne-a placut noua mai mult, iar anul aceasta am sarit peste cateva feluri traditionale gen sarmale, salata boeuf:)

    ALINA says:

    wawwwwwwwwwww...in primul rand imi face mare placere sa aud ca ai un raport civil cu soacra si poti prepara si pe placul ei,apoi complimenti pt bunataturile ce le-ai expuns destul de sumar caci nu am vazut gratarelul(hi,hi),sunt convinsa ca si acela era f gustos...oricum sunt incantata de imagini pt ca ma intorc in timp si retraiesc amintiri placute cand aveam si eu o mama si imi preg de toate!! complimenti pt tot!!!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Alina!
    Gratarelul nu l-am mai pozat, m-am gandit ca nu e chiar ceva traditional:))
    Incerc sa-mi fac timp de astazi sa postez reteta de cozonac, cea de pasca, de drob:)
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.