Suc natural de mere şi portocale





By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca astazi a fost iar cald si soare, m-am gandit sa ne rasfatam cu un suc delicios de fructe.

Am combinat mere si portocale pentru a obtine cate un pahar de sanatate, o bautura naturala si foarte aromata!

Pentru 2 pahare de suc de fructe (adica 350 de ml) am folosit:
  • 2 portocale, 4 mere, felii de lamaie si putin zahar pentru decor.
Eu am decojit merele, le-am scos miezul si le-am taiat in sferturi. Am decojit si portocalele si le-am taiat tot in sferturi. Le-am pus in storcator si intr-un minut am obtinut 350 de ml de suc delicios si sanatos.

Eu am avut atat merele cat si portocalele destul de dulci asa ca nu a fost nevoie de adaos de zahar sau miere.

Am servit sucul in pahare decorate cu zahar tos pe margine si felii de lamaie.

Cheers my friends!

10 Response to "Suc natural de mere şi portocale"

  1. FLORY says:

    Si eu fac diferite sucuri in diversce combinatii!N-as refuza un pahar cu mere si portocale!

    Danutza says:

    Flory, esti invitata mea la un pahar cu suc! :)

    felis says:

    Mmmm ... vreau si eu... spre rusinea mea... nu prea ma obosesc sa fac sucuri!!

    Danutza says:

    Felis, la fel am si eu o mica "lene" sa ma apuc de sucuri, sa spal apoi ditai robotul:). Insa e foarte bun si sanatos si mi-am propus sa fac mai des. Pupici!

    violette says:

    foarte, foarte bun si mai ales sanatos...am facut si eu ieri seara tot cu mere si portocale:)

    o seara faina!

    Danutza says:

    Merci frumos Violette! O seara placuta si tie!

    Anonim says:

    Ador sucul aceasta,il fac in fiecare dimineata de cand mi-am luat storcator, mai adaug si grapefruit. Dar ce rost isi are zaharul? Atunci nu mai e natural 100%;merele au dulceata.Eu merele le adaug cu coaja, cele mai multe vitamine si minerale se afla acolo.

    Danutza says:

    Scrie clar in reteta ca zaharul are rol decorativ pe pahar! Mi-ar placea tare mult sa citesti reteta inainte sa comentezi!

    Anonim says:

    Nu am decojit merele...coaja de la mere are cele mai multe vitamine. Sau cel putin asa ma invata bunica.

    Danutza says:

    Sigur ca poti lasa coaja, insa in storcator se separa oricum sucul de restul fructului si nu i-am vazut rostul :) Daca ai un strocator performant poti stoarce fructele si intregi sa scapi de munca in plus ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.