Appletini cocktail




By http://retetegg.blogspot.com/

De obicei beau cocktail-uri non-alcoolice si le prefer pe cele foarte dulci si cat mai colorate :)

Dar, am pregatit de Sf Ioan 2 cocktailuri pe baza de vodka si mi-au placut la fel de mult ca si cele fara alcool :) Asa ca de acum inainte intra si ele pe lista mea la favorite.

Asa ca o paranteza, cel mai yacs cocktail pe care l-am baut pana acum a fost Campari orange :)) Voua care nu va place?!

Pentru Appletini avem nevoie de:
  • vodka, suc de mere, lime, gheata.
Le combinam si obtinem un cocktail mega buun:)

Gheata am folosit-o cuburi dar merge sa fie si maruntita.

Enjoy it!


4 Response to "Appletini cocktail"

  1. Foarte frumoasa culoarea!Asa ca, hai noroc,la multi ani si cat mai multe retete:)

    Danutza says:

    Draga mea, te invit la un cocktail ca si asa nu prea am eu cu cine sa beau:)) Multumesc de urari! Te pup!

    Stefy says:

    imi face si mie cu ochiul acest cocktail :P
    te asteapta un premiu la mine pe blog!!:P

    Danutza says:

    Hai noroc Stefy:) si multu mult pt premiu!!! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.