Cannelloni bolognese

By http://retetegg.blogspot.com

Ador pastele de orice tip si in orice combinatie. In lista preferatelor mele se afla lasagna, pe care pur si simplu o ador, iar acum am trecut la favorite si cannelloni.

Ei se pot face cu diverse umpluturi, in functie de preferintele si dorinta fiecarei persoane, dar eu am ales sa-i fac tot cu sos bolognese si bechamel :)

Ei sunt putin mai migalosi decat lasagna, insa la fel de buni si cu aspect si mai placut!

Am folosit:
  • 22 buc de paste cannelloni (adica o cutie - eu am luat Panzani);
  • pt sosul bechamel: 4 linguri de unt, 3-4 linguri de faina, 500 ml lapte, sare, piper alb, nucsoara macinata;
  • pt sosul bolognese: 600 gr carne tocata de porc, 1 ceapa, 1 morcov, 300 ml sos de rosii, 1 pahar (150 ml) apa, sare, piper, busuioc, patrunjel, 2 linguri ulei de masline.
  • sos de rosii, cascaval, busuioc, patrunjel.
Prima data am pregatit sosul bolognese:

Am taiat fin ceapa si morcovul si le-am pus la calit in ulei de masline.

Am adaugat peste ele carnea tocata si 1 pahar cu apa. Am lasat sa fiarba la foc mic pana s-a evaporat apa.

Am adaugat apoi sosul de rosii, busuioc, sare si piper. Am lasat 20 de minute pe foc.

Cu 5 minute inainte de final am pus si patrunjelul tocat. Apoi am pasat bine cu blenderul tot amestecul.

A urmat sosul bechamel:

Am topit untul intr-o tigaie.

Am adaugat faina si am omogenizat.

Apoi am adaugat treptat laptele amestecand continuu.

Am adaugat sare, piper alb si nucsoara.

Aveti aici pozele si Reteta sos bechamel si Reteta sos bolognese.

Asamblarea:

Intr-o tava am pus cateva linguri de sos bechamel si l-am intins uniform.

Am umplut cu sosul bolognese fiecare bucata de cannelloni. Am folosit o lingurita mica si cand am vazut ca devine migalos am schimbat cu o punga taiata la un colt.

Am asezat peste sosul bechamel un strat de cannelloni umpluti. Apoi iar sos bechamel, sos de rosii si cascaval ras. (intr-o tava mare incap toti, eu am tavi mai micute asa ca am facut in 2).

Am pus tava la cuptor la foc mediu.

Am lasat-o aproximativ 30-35 de minute. Daca va place mai rumena la suprafata mai merge lasata inca 10 minute.

E o reteta mega, mega delicioasa! Necesita ceva timp si rabdare dar merita din plin!

Pofta buna!

10 Response to "Cannelloni bolognese"

  1. Faine ti-au iesit Danutzule!O portie si la mine ca vin de la drum lung si mi-e foame:)

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Cu mare drag chiar si 2 portii daca-i foamea mare:)) Pup!

    Frumoase si gustoase!
    Seara minunata!

    Danutza says:

    Multumesc mult Medi! Pup!

    Trebuie sa-i fac si eu Dianei,tare mult ii plac.Arata foarte bine.
    Eu cu pastele nu sunt deloc prietena.
    Te pup!

    Danutza says:

    Eu mananc paste mai mult decat trebuie, ca nu-s ideale pt silueta...dar daca imi plac, nu ma pot abtine:))

    Pupici!

    Simona says:

    Si mie-mi plac foarte tare!! Acum vre-o 2 sapt am facut.. dar am pierdut pozele :)))
    Pupici

    Danutza says:

    Simo, las' ca data viitoare le faci niste poze si mai frumoase si ne arati si noua bunatatile:)
    Pupici!

    Cristina says:

    OHHH, chiar mi-ai facut pofta!

    Danutza says:

    Pup Cristina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.