Sos bechamel









By http://retetegg.blogspot.com/

Tot din seria sosuri pentru lasagna este si sosul bechamel.

La sosul asta am lucrat la 4 maini, recunosc :). M-a ajutat si iubitul meu ca sa mearga treaba cat mai bine si repede!

Am folosit:
  • 4 linguri de unt, 3-4 linguri de faina, 500 ml lapte, sare, piper alb, nucsoara macinata.
Am topit untul intr-o tigaie.

Am adaugat faina si am omogenizat.

Apoi am adaugat treptat laptele amestecand continuu.

Am adaugat sare, piper alb si nucsoara.

L-am folosit la preparat delicioasa lasagna.

2 Response to "Sos bechamel"

  1. Ioana V. says:

    bun bun

    Danutza says:

    Merci Alinutza!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.