Fasole cu cârnaţi





By http://retetegg.blogspot.com

Cui nu-i place fasolea cu carnati? Eu recunosc, imi place la nebunie ... si as manca ori de cate ori am ocazia.

Am folosit:
  • 400 gr fasole, 3-4 bucati de carnat taranesc facut in casa, 2 cepe, 400 gr rosii in bulion, 2 catei de usturoi, sare, boia dulce, 2 linguri de ulei.

Fasolea am trecut-o prin acelasi proces prin care o trec mereu inainte de preparare, am lasat-o cu o seara inainte la inmuiat, am pus-o a doua zi la fiert, am scurs si schimbat apa de cateva ori.

Cand a fiert bine, am scurs apa, am amestecat-o cu putina boia, 2 linguri de ulei si sare si am pasat-o cu blenderul.

Separat, m-am ocupat de sos si de carnati.

Carnatii se prajesc in ulei sau untura pana se rumenesc, apoi se scot pe un servet sa se absoarba surplusul de grasime.

Sosul se pregateste din ceapa taiata marunt, calita bine si amestecata apoi cu rosii in bulion, usturoi si sare.

Optional se adauga in sos si verdeata.

Am servit fasolea cu sos si carnati.

O bunatate!!!

0 Response to "Fasole cu cârnaţi"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.