Sos bolognese





By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca azi am in plan sa va prezint reteta mea de lasagna, m-am gandit sa incep cu sosurile pentru aceasta reteta minunata.

Primul pe lista e sosul bolognese, care merge foarte bine si la cannelloni sau la alte tipuri pe paste.

Am folosit:
  • 600 gr carne tocata de porc, 1 ceapa, 1 morcov, 300 ml sos de rosii, 1 pahar (150 ml) apa, sare, piper, busuioc, patrunjel, 2 linguri ulei de masline.
Am taiat fin ceapa si morcovul si le-am pus la calit in ulei de masline.

Am adaugat peste ele carnea tocata si 1 pahar cu apa. Am lasat sa fiarba la foc mic pana s-a evaporat apa.

Am adaugat apoi sosul de rosii, busuioc, sare si piper. Am lasat 20 de minute pe foc.

Cu 5 minute inainte de final am pus si patrunjelul tocat.

Delicios!

0 Response to "Sos bolognese"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.