Pui la cuptor garnisit cu legume







Puiul la cuptor garnisit cu legume este un fel de mancare perfect pentru weekend.
Cu totii vrem in weekend sa mancam ceva gustos si consistent, dar sa nu ne petrecem intreaga zi in bucatarie. De aceea, propun aceasta reteta foarte simpla si gustoasa.

Cantitatea ingredientelor se stabileste in functie de cati pofticiosi sunt la masa.
Eu pentru doi pofticiosi, infometati, am folosit:
  • 2 pulpe de pui, 2 bucati de piept de pui, 5-6 bucati ficatei, 3-4 cartofi, 2 morcovi,1/2 telina, 100 ml vin alb, condimente de tot felul, verdeata, ulei, apa.
Am crestat puiul si l-am condimentat, legumele le-am taiat bucati. Am uns tava cu ulei, am asezat puiul, ficateii si legumele, si am adaugat apa pana la jumatatea tavii. Peste pui am pus si putin sos chili care da un gust deosebit si bineinteles, vin alb. Am lasat in cuptor la foc potrivit aprox. 1 ora.

Am servit cu muraturi si bere rece!

0 Response to "Pui la cuptor garnisit cu legume"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.