Premii si un cadou



By http://retetegg.blogspot.com/

A trecut ceva timp de cand nu m-am mai laudat cu premii sau cadouri si azi m-am gandit s-o fac:))

Primele 2 poze sunt un premiu primit de la Stefy, careia ii multumesc mult ca s-a gandit la mine!

Ea ne-a provocat sa raspundem si la 3 intrebari:

1. Care este retetea vostra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
R: Cartofi copti umpluti
2. Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?
R: Savarine
3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
R: melci, insecte, in general nimic din ce se taraste:))

Premiile merg catre toti cei care le doresc (imi e destul de greu sa aleg 10 bloguri ca imi sunt dragi toate).

Cadoul despre care va spuneam nu e unul virtual ci unul real:) L-am primit de la Bucataras.ro si sunt foarte incantata de el. E un aspirator de masa in forma de pisicuta, foarte util si haios!



Multumesc celor care ma premiaza si ma cadorisesc!!!

2 Response to "Premii si un cadou"

  1. Stefy says:

    felicitari pentru cadou!!!

    Danutza says:

    merci si multumiri inca o data pt premiu:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.