Pui cu ardei şi roşii





By http://retetegg.blogspot.com/

Desi am promis sa postez toate retetele mele de conserve si muraturi, m-am gandit sa mai servim si cate un fel de mancare delicios printre ele:)

Azi am o reteta super simpla si de sezon, gustoasa si aromata!

Am folosit:
  • 4 copanele de pui, 1 ceapa rosie, 2 ardei kapia, 1 kg de rosii, 4-5 catei de usturoi, ulei de masline, 1 foaie de dafin, 2-3 boabe de piper, oregano, busuioc, putin ghimbir macinat, sare, piper alb.

Copanelele le-am crestat din loc in loc si le-am rumenit putin in ulei de masline incins. Apoi le-am scos pe un servet.

Intr-un alt vas am pus la calit ceapa taiata julien, apoi am adaugat copanelele. Am adaugat si un pahar cu apa, foaia de dafin si boabele de piper.

Am lasat 10 minute la foc potrivit, dupa care am adaugat ardeiul taiat tot julien, apoi rosiile decojite si taiate bucati.

Am condimentat mancarea, am adaugat usturoiul taiat fin si am lasat sa scada sosul de rosii.

Spre final putem adauga si verdeata, eu nu am avut si am sarit peste partea asta:))

Pofta buna!

12 Response to "Pui cu ardei şi roşii"

  1. sarah says:

    yummy.vin la masa :)
    pupici

    Danutza says:

    Sarah, draga mea, te astept! Pupici!

    La-Chef-A says:

    Pt sa vin si eu? :)
    Arata tare apetisant,asa cum bine ziceai, o reteta super simpla de sezon, gustoasa si aromata!

    Servesc cina la tine.Pupici!

    Danutza says:

    La-Chef-A, toata lumea este binevenita la masa:)Multumesc mult pentru vizita! Pup!

    Danutza says:

    Dia, hai fuga ca am si bere rece:)) Pupici!

    Cunosc mancarica asta buna pentru ca o fac des cu mamaliguta si este grozava!

    Danutza says:

    Daaa, cu mamaliguta e excelentaa! Pup!

    Anonim says:

    si mie imi place combinatia aceasta !!!

    Cristina says:

    Bun!!! cu mamaliga trebuie sa fie minunat!

    Danutza says:

    Cat, ma bucur ca iti place! Te invit sa ni te alaturi:)

    Danutza says:

    Cristina, e tare buna si mai ales usor de pregatit. Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.