Pui cu usturoi si rosii








O idee excelenta pentru cina de sambata. Se pregateste repede si usor, iar gustul e delicios si aromat.

Am avut nevoie de:
  • 1 piept de pui, 1 rosie, 3-4 catei de usturoi, 3 linguri bulion, sare, piper, ienibahar, tarhon, oregano, patrunjel.
Am curatat puiul de piele si l-am spalat. L-am condimentat cu sare si piper si l-am pus la prajit in ulei incins. Am lasat aproximativ 2 min pe fiecare parte, apoi am adaugat bulion, 3-4 linguri de apa, usturoiul taiat si feliile de rosie. Le-am condimentat cu tarhon, oregano si enibahar. Am lasat sa fiarba 5 min, amestecand din cand in cand.
La final am adaugat patrunjel.

Nu am mai apucat sa aranjez produsul final pe farfurie, fiindca am mancat imediat "bunatatea".

0 Response to "Pui cu usturoi si rosii"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.