La multi ani, mama!


Unii spun ca pe 8 Martie e ziua femeii, altii spun ca e ziua mamei. In orice caz, eu cred ca pe 8 Martie cea care merita sa fie cu adevarat sarbatorita este mama.

Nu are rost sa mentionez sutele de motive pentru care cred eu ca mama mea e cea mai buna, cea mai deosebita. Fiecare dintre noi isi apreciaza mama intr-un fel aparte si o admira pentru ceea ce face sau a facut.

Mama mea este anul acesta sarbatorita de noi nu doar ca mama ci si ca bunica!

Eu vreau sa-i multumesc mamei pentru ca mi-a dat viata, pentru ca m-a crescut si m-a educat, pentru ca m-a tinut de mana in momentele cele mai importante din viata mea si pentru ca e in continuare alaturi de mine si imi ofera dragostea ei!

Te iubesc, mama!

La multi ani tuturor mamicilor si femeilor!

La multi ani sis, pentru ca esti o mamica extraordinara pentru puiul tau!



2 Response to "La multi ani, mama!"

  1. La multi ani si-un 8 Martie plin de iubire si fericire !

    Danutza says:

    Multumesc asemenea Daniela! Pupici!!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.