Şniţele de dovlecei cu mujdei






By http://retetegg.blogspot.com

Preferatele noastre sunt snitelele de dovlecei, servite langa un mujdei cu rosii, o bunatate!

Am folosit:
  • 3 dovlecei, 2 oua, 7-8 linguri de faina, 6 catei de usturoi, ulei, otet, sare, o rosie decojita.

Am spalat bine dovleceii si i-am taiat felii.

I-am dat prin faina si apoi prin oua batute cu sare.

I-am prajit in ulei incins cam 2 minute pe fiecare parte. I-am scos pe un servetel ca sa absoarba surplusul de grasime.

Mujdeiul l-am pregatit din usturoi zdrobit cu sare, ulei si otet, peste care am adaugat o rosie decojita pasata.

Am servit snitelele de dovlecei cu mujdei din belsug.

Pofta buna!

12 Response to "Şniţele de dovlecei cu mujdei"

  1. Unknown says:

    N-am apucat sa mananc dovlecei pe anul asta...dar cu prima ocazie de timp liber voi incerca si eu reteta ta, mai ales ca sunt mare amatoare de mujdei!
    Numai bine!

    Sunt foarte bune, mie imi plac tare mult.

    ALINA says:

    sunt minunate snitelele acompaniate cu mujdei,am facut si eu f des numai ca am mai adaugat cate ceva si in snitele si in mujdei...oricum asa cum ai facut tu le putem defini retete de baza traditionale apoi fiecare adauga dupa gust si posibilitate...in final..complimenti!!!!weekendul trecut eu am facut piftele de dovlecei...super bune le-a mancat gasca de numa-numa....pup danuca !!!!

    Danutza says:

    Alice, eu folosesc dovleceii cu orice ocazie, chiar si-n salate, imi plac:) Parca cei mai buni sunt totusi cei pane (adica snitele) si cu usturoi:)
    Seara buna!

    Danutza says:

    Maria Elena si noua ne plac mult. Eu mananc snitelele de dovlecei si reci a doua zi, imi plac la fel de mult:)
    Multumesc pt vizita!

    Danutza says:

    Alinutza, eu initial am zis sa fac chiftele de dovlecei, insa m-a cuprins o mica lene si am facut snitele ca mi s-a parut mai rapid:)
    Dar fac neaparat si chiftele poate chiar saptamana aceasta.
    Pupici!

    Cristina says:

    Hm, ce bune sunt snitelele de dovlecei! Imi plac tare mult.

    Bunele snitelele de dovlecei si daca mai sint si cu mujdei... yamiii... papa bun, bun, bun... Pupici !

    Danutza says:

    Cristina, merci mult!

    Danutza says:

    Daniela, mujdeiul face totul:)) Pupici!

    Haplea says:

    M-ai dat gata cu mujdeiul cu rosii.Trebuie sa incerc aceasta reteta.

    Danutza says:

    Daa, e foarte bun, noi l-am descoperit de vreo 2 ani si-l facem mereu! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.