Retete cu pui


By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi avem in meniu pui, pregatit in fel si chip, pe toate gusturile. Fripturi savuroase, pui umpluti, tocanite, snitele, chiftelute, ciorbite - puiul e excelent in toate si le face mai gustoase!

Aceasta este colectia mea de retete cu pui!

Retete cu pui


16 Response to "Retete cu pui"

  1. Beth says:

    Hummm... très joli poulet et super bien farci, bravo!

    langmina says:

    Wauuuuu,delicios,imi place!Si eu vreau!

    wow, super! imi plac multe dintre ele! am ceva pui prin congelator si am sa fac ceva ceva ... sa vedem ce ...:)) caci am de unde alege
    :*

    stefy says:

    carnea de pui e preferata mea..si tocmai ce am descoperit multe retete interesante aici!!!:P

    Ce de retete grozave !!!!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Danutza says:

    Miuta, merci mult! Serveste cu incredere :)

    Danutza says:

    Merci Andreea! Azi tot pui fac, mai exact niste pachetele de primavara cu pui :)

    Danutza says:

    Stefy, ma bucur ca-ti plac retetele :)

    Danutza says:

    Multumesc mult Adina!

    Nely says:

    O lista numai cu bunataturi! Cu ocazia asta mi-ai adus aminte de pui umplut....foarte bun! Pupici!

    Danutza says:

    Nely, multumesc! Si mie mi-e dor d-un pui umplut...abia astept sa mai fac unul :) Pupici!

    Simona says:

    Waw! O adevarata colectie, cu care ma delectez chiar acum! Pupici

    Danutza says:

    Simona, enjoy it!:) Pupici!

    pai, draga mea, la cate retete ai, ar trebui sa scoti o carte!Pupici

    Danutza says:

    Alinutza, nu e o idee rea! Doar ca la noi nu cred ca s-a vinde, ca e toata lumea pe net, nu prea se mai citesc carti :))
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.