Retete cu pui


By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi avem in meniu pui, pregatit in fel si chip, pe toate gusturile. Fripturi savuroase, pui umpluti, tocanite, snitele, chiftelute, ciorbite - puiul e excelent in toate si le face mai gustoase!

Aceasta este colectia mea de retete cu pui!

Retete cu pui


15 Response to "Retete cu pui"

  1. Hummm... très joli poulet et super bien farci, bravo!

    langmina says:

    Wauuuuu,delicios,imi place!Si eu vreau!

    Unknown says:

    wow, super! imi plac multe dintre ele! am ceva pui prin congelator si am sa fac ceva ceva ... sa vedem ce ...:)) caci am de unde alege
    :*

    Stefy says:

    carnea de pui e preferata mea..si tocmai ce am descoperit multe retete interesante aici!!!:P

    Anonim says:

    Ce de retete grozave !!!!

    Danutza says:

    Miuta, merci mult! Serveste cu incredere :)

    Danutza says:

    Merci Andreea! Azi tot pui fac, mai exact niste pachetele de primavara cu pui :)

    Danutza says:

    Stefy, ma bucur ca-ti plac retetele :)

    Danutza says:

    Multumesc mult Adina!

    Nely says:

    O lista numai cu bunataturi! Cu ocazia asta mi-ai adus aminte de pui umplut....foarte bun! Pupici!

    Danutza says:

    Nely, multumesc! Si mie mi-e dor d-un pui umplut...abia astept sa mai fac unul :) Pupici!

    Simona says:

    Waw! O adevarata colectie, cu care ma delectez chiar acum! Pupici

    Danutza says:

    Simona, enjoy it!:) Pupici!

    Ioana V. says:

    pai, draga mea, la cate retete ai, ar trebui sa scoti o carte!Pupici

    Danutza says:

    Alinutza, nu e o idee rea! Doar ca la noi nu cred ca s-a vinde, ca e toata lumea pe net, nu prea se mai citesc carti :))
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.