Porc pe plita încinsă cu turnuleţe de legume








By http://retetegg.blogspot.com/

Da, stiu, denumirea pare usor pompoasa, dar nu m-am putut decide la alta:)

Nu e chiar acel porc pe plita incinsa care se serveste la restaurantele cu specific, insa e fooarte gustos, iar legumele - super buune!

Acum ca tot l-am laudat atat sa va spun si despre ce e vorba, ca sa-l incercati si voi, merita!!!

Am folosit:
  • 300 gr carne de porc (pulpa, muschi), 2 vinete, 2 rosii, 1 ardei, verdeturi de Provence, piper alb, sare, nucsoara, ghimbir, 30-40 ml vin rosu, verdeata.
Eu am avut o bucata mai mare de carne de porc pe care am taiat-o felii subtiri (ca pt snitele) si am condimentat-o cu sare, piper alb, nucsoara si ghimbir.

Am pregatit-o pe plita incinsa, adaugand spre final vinul.

Am taiat-o bucati mai mici si am asezat-o pe farfurie.

Vinetele taiate felii le-am pus pe grill si le-am copt pe ambele parti. La fel si ardeiul.

Cand au fost gata vinetele si ardeii le-am pus pe o farfurie impreuna cu feliile de rosii si le-am adaugat verdeturi de provence si putina sare.

Le-am asezat sub forma unor turnulete pe farfurie langa carnea de porc.

Am decorat cu verdeata si am servit!

Pofta buna!

Link

8 Response to "Porc pe plita încinsă cu turnuleţe de legume"

  1. Trimite-mi si mie o portie, dar pentru miine ca nu maninc astazi..., mi-ai facut o pofta...

    Danutza says:

    Daniela, cu mare drag vine portia spre tine! E o reteta facuta din joaca mai mult, dar o voi repeta in curand, tare buuna e! Pupici!

    Nely says:

    Foarte gustos si arata grozav!!!! O seara placuta!

    Danutzule,porc tocmai am papat dar la vinetele alea am un gand!

    Antonina says:

    ce bine arata !! eu vreau 1 porc si 2 turnulete !! ;)

    Danutza says:

    Merci mult Nely! Seara buna!

    Danutza says:

    Teo, legumele sunt extra bune, merg si fara porc:)Pup!

    Danutza says:

    Multumesc Antonina! Vad ca e bataie mai mare pe legume:)), dublam portiile:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.