Cordon bleu











By http://retetegg.blogspot.com/

De foarta mult timp imi doream sa incerc cordon bleu, adica facut 100 % de mine nu luat la cutie congelat :) Si l-am tot amanat in ideea ca nu o sa-mi iasa, ca e complicat, etc.

Dar de 8 martie am zis ca trebuie musai sa-l incerc. Pai daca nici de ziua femeii nu-mi demonstrez eu cat sunt de talentata in bucatarie, atunci cand? :))

Si l-am facut! Nu e perfect, nu are aspect de restaurant ... dar e super gustos :) Si nu e chiar asa de complicat de facut ... adica merge repede treaba, trebuie doar sa va apucati de el ca apoi n-are cum sa nu iasa :))

Am folosit:
  • piept de pui (2 bucati), felii de sunca de pui (Sissi), felii de cascaval, sare, piper alb, 3 -4 linguri pesmet, 3 -4 linguri faina, 2 oua, ulei pt prajit, scobitori.
Eu am avut ceva probleme cu pieptul de pui ca nu mi s-a taiat asa frumos cum vroiam, dar am reusit pana in final sa obtin cateva felii frumusele de piept .

Le-am batut putin cu ciocanul pt snitele, le-am condimentat, apoi am asezat pe fiecare felii de cascaval si de sunca (vezi foto).

Am rulat usor apoi am prins in scobitori si le-am inchis ca pe niste rulouri.

Le-am trecut prin faina, ou si pesmet si le-am prajit in ulei incins pe toate partile pana s-au rumenit.

Le-am scos pe un servet sa se scurga grasimea.

Am servit cu salata de legume si verdeturi.

Delicios!!!

12 Response to "Cordon bleu"

  1. Ioana V. says:

    imi place enorm....

    Una din mancarurile mele preferate!!

    dia says:

    o reteta clasica extrem de gustoasa..niciodata n-o refuz!

    Danutza says:

    Si mie Alinutza :)) As manca toata ziua :)

    Danutza says:

    Rocsy, e foarte bun ... e si preferatul meu :)

    Danutza says:

    Multumesc Adnia! Se pare ca nimeni nu refuza felul asta de mancare :)

    Anonim says:

    Grozav de bine arata !!!

    Danutza says:

    Merci mult Adina! Pup!

    Nicole says:

    Arata minunat si cred ca a fost si foarte gustos.

    Danutza says:

    Merci mult! A fost yummmi:))

    Unknown says:

    vreau si eu sa incerc sa gatesc asa ceva :((

    Danutza says:

    Cristian, de ce nu incerci? Nu e o reteta prea grea :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.