Mini savarine





By http://retetegg.blogspot.com

Atunci cand ai pofta de ceva dulce iti recomand savarinele, in cazul meu mini savarine (caci le-am facut in formele de briose) umplute cu gem de gutui si ornate cu frisca!

Un deliciu!

Am folosit(pt 12 mini savarine):
  • Pt. blat: 5 oua, 5 linguri de pesmet, 5 linguri de zahar, 2 linguri de faina, 1 plic zahar vanilat, 1 varf de lingurita praf de copt;
  • Pt. sirop: 1 cana de apa, 4 linguri de zahar, esenta de vanilie;
  • Pt. decor: frisca, gem de gutui.
Am separat albusurile de galbenusuri. Am batut albusurile cu putina sare pana au devenit consistente, apoi am adaugat treptat zaharul si zaharul vanilat.

Cand zaharul s-a topit, am adaugat galbenusurile si am amestecat bine.

Apoi am pus pesmetul, praful de copt si faina si am omogenizat compozitia.

Am uns formele cu ulei si am adaugat compozitia distribuita in mod egal in forme.

Am copt timp de 25 de minute la foc mic.

Intre timp am pregatit siropul din apa, zahar si esenta de vanilie. Apoi l-am racit.

Am scos savarinele din forme, le-am lasat sa se raceasca, apoi le-am insiropat.

Am taiat partea de sus, insa nu de tot (se vede mai bine in poze).

Le-am umplut cu gem de gutui, am pus capacul si deasupra frisca.

Super delicioase!

6 Response to "Mini savarine"

  1. Alice says:

    foarte bune....tot cu pesmet le fac si eu...reteta de la Laura ALurentiu...foarte faine
    enjoy!

    Danutza says:

    Alice, eu reteta o am de la Miha:) Am mai gasit o reteta si in cartea de bucate a mamei, dar nu am incercat-o inca!
    Astea mi-au iesit mereu bune si-mi place ca se fac repede:)
    Pupici!

    O nebunie savarinele astea.....Sa sti ca daca-ti lipseste o savarina, eu am luat-o .....

    Danutza says:

    Sidy, ma bucur mult ca ai venit la o savarina:)
    Te pup, cu drag!

    Unknown says:

    mmmmm....mmmmmplace place place!
    O zi frumoasa iti doresc!

    Danutza says:

    Merci mult Alice!
    Weekend placut!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.