Ciorbă de fasole păstăi





O ciorba usoara si gustoasa, ideala pentru zilele de post.
A mea este plina de vitamine pentru ca am folosit multe produse naturale (fasole la borcan, bulion, prune verzi la borcan) toate pregatite de mama iubitului meu si puse in camara pentru iarna.

Am folosit:
  • 300 gr fasole pastai la borcan, 2 cepe, 2 morcovi, 2 cartofi, 1 ardei, 3-4 linguri bulion, 200 gr zeama de prune verzi (le-am folosit in loc de bors), fidea, patrunjel, sare.

Am tocat ceapa si morcovii si le-am pus la fiert. Apoi am adaugat ardeiul si cartofii. Cand legumele erau aproape gata, am adaugat fasolea si bulionul.
Peste 10 minute am adaugat zeama de prune verzi, fideaua si am potrivit de sare.

Am servit ciorbita cu patrunjel verde deasupra.

Pofta buna!

0 Response to "Ciorbă de fasole păstăi"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.