Salata de ton














In urma cu cateva lui am mers cu iubitul meu sa luam cina la un restaurant in Cismigiu. Pentru ca era masa de seara si vroiam sa mancam ceva mai light am comandat salate, eu bulgareasca, el de ton. Salata bulgareasca a fost foarte buna, insa iubitul meu a plecat flamand pentru ca nu i-a placut salata de ton. Peste cateva zile i-am facut eu acasa o salata de ton in varianta mea si i-a placut asa de mult incat aceasta a ramas reteta noastra de salata de ton.

Am pregatit si azi salata de ton si m-am gandit sa postez reteta si pozele.

Am folosit:
  • 2 cutii de ton bucati in ulei, 200 gr masline verzi, 200 gr masline "Kalamata" (masline foarte sarate), 1 salata verde, 1 cutie de porumb dulce, 1 lamaie, ceapa verde, sare, o rosie pt decor.
Am tocat salata si ceapa, am adaugat apoi maslinele, porumbul, tonul. Am stors lamaia peste salata si am pus sare. Apoi am asezat salata in bol si am decorat cu lamaie si rosii.

O idee excelenta pentru masa de seara sau cand vreti ceva preparat rapid si foarte gustos!

0 Response to "Salata de ton"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.