Chiftele marinate






Chiftelele marinate sunt preferatele mele. Se pregatesc destul de usor, sunt foarte bune, sosul este delicios.
Cum nu am mai pregatit de cam multicel chiftelute marinate, astazi a venit si randul lor.

Ingrediente:

Pentru chiftele:
  • 500 gr carne de porc tocata, 1 ou, condimente, 3-4 catei de usturoi, 2 felii de paine, sare.
Pentru sos:
  • 1 pahar (200 ml) cu vin alb, 400 gr rosii in bulion, 3-4 linguri pasta de tomate, patrunjel verde, sare, piper, 2 catei de usturoi, 3-4 linguri de apa.

Am amestecat carnea de porc cu usturoi maruntit, paine (am tinut-o in apa 2 minute, apoi am scurs-o si am stors-o bine), condimente, sare si ou.
Am format chiftelute de marime potrivita si le-am prajit in ulei.

Sosul l-am pregatit din vin, apa, rosii in bulion maruntite, pasta de tomate, usturoi taiat felii, patrunjel taiat marunt, sare piper. L-am pus pe foc si cand a inceput sa fiarba am adaugat chiftelele. Am lasat cam 10 minute sa fiarba.

Le puteti servi cu orice garnitura doriti.

Pofta buna!

0 Response to "Chiftele marinate"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.