Tort "Fluture"















A sosit si prima incercare de tort fluture!
Aspectul nu este tocmai extraordinar, dar eu cred ca a fost destul de simpatic si mai ales foarte bun la gust!

L-am facut impreuna cu sora mea, pe 1 Aprilie cand piciul nostru (de fapt piciul ei) Vladut a implinit 6 luni :)
Nici nu-mi vine sa cred ca deja a trecut jumatate de an, parca ieri faceam cunostinta la 2 zile la spital. Era asa de mic si de firav, nu i se vedeau decat ochisorii :).
Si acum iata ce flacau mare avem!!! :)

Ne doream de mult sa testam acest tort si acum i-a venit randul. A fost un tort delicios, cu blat de cacao (facut de sora mea) - reteta zilele viitoare. A avut crema caramel si decoratiuni margarete din napolitana (cumparate).

Tortul l-am savurat noi, caci el e inca la stadiul supa, laptic, branzica, mar cu biscuite :)).

Blatul de tort rotund l-am taiat pe jumatate (vertical si orizontal). Se intelege mai bine din poze!

Am asezat blatul cu partea rotunda spre mijloc, l-am taiat putin pe partea din exterior la mijloc si cu acele bucati de blat am facut antenele. L-am insiropat, apoi umplut si decorat cu crema caramel. Am asezat si decoratiunile de napolitana.

Am adus apoi sarbatoritul putin adormit, i-am cantat, l-am pozat si l-am lasat sa puna degetelele in tort. Doar era ziua lui speciala:)

Se vede in poze cum am procedat cu tortul, dar v-am pus si cateva poze cu sarbatoritul:)



Un fel de "D-l Goe" cu mam'mare, mamitica si tanti Mita :))





10 Response to "Tort "Fluture""

  1. ALINA says:

    sa-ti traiasca nepotelul,cat despre fluturas arata super si banuiesc ca era si bun la gust!! LA MULTI ANI MICUTULUI!!!sa fie sanatos si bunul Dumnezeu sa-i de-a numai bucurii alaturi de parinti si cei dragi.

    danutza colegutza:) says:

    Ce bine arata "fluturele"; imi plac mult mai ales margaretele:) Si bineinteles, sa-ti traiasca nepotelul, stiu si eu de curand ce frumos e sa fii matusica:D

    Danutza says:

    Alina multumim mult! La fel dorim si familiei tale! Pupici.

    Danutza says:

    Dana, e frumos sa fii matusica mai ales cu nepotei/nepotele scumpi/e si frumosi/e! Te pup!

    Haplea says:

    La multi ani nepotelului!Arata tare bine tortul fluture.

    Danutza says:

    Multumesc mult:)

    Cristina says:

    sa creasca mare si sanatos!

    Danutza says:

    Multumim Cristina! Pupici!

    Anonim says:

    Imi poti spune te rog unde pot gasi reteta ? Arata delicios tortul .. Si sa nu uit, sa-ti traiasca nepotelul !

    Danutza says:

    Pentru blatul de tort am folosit reteta de aici, cu 2 linguri de cacao in plus: http://retetegg.blogspot.com/2011/08/tort-cu-crema-de-lamaie-ananas-si-mure.html
    Crema din pacate a fost din aceea la plic de la dr.oetker, iar decoratiunile tot cumparate.
    Daca vrei sa faci acasa si crema, o poti incerca pe cea de la tort de mai sus, dar in loc de lamaie sa pui cacao:)

    Procedeul pentru asamblare il gasesti in text mai sus, eu am crezut ca o sa fie mai greu, dar am reusit :)

    Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.