Mâncare de fasole boabe cu ficăţei













Ce mult imi place fasolea ... ciorbita, iahnie, fasole batuta ... chiar si in salata imi plac boabele de fasole:)

De data aceasta am facut o mancarica de fasole boabe cu ficatei. Am avut mare noroc cu o fasole care a fiert repede asa ca mancarica a fost un succes.

Am folosit:
  • 500 gr fasole boabe, 3 morcovi, 2 cepe, 3-4 catei de usturoi, cimbru, sare, piper, 7-8 linguri de bulion, 2 linguri pasta de tomate, patrunjel, 2 linguri de ulei.

Am fiert fasolea si am scurs surplusul de apa; [Stiti si partea cu schimbatul apei de cateva ori asa ca faceti operatiunea:)].

Am tocat marunt morcovii si ceapa. Le-am pus la calit in putin ulei, am adaugat sare, piper si usturoiul taiat felii.

Cand legumele sunt gata adaugam bulionul si pasta de tomate, amestecam de cateva ori apoi luam amestecul de pe foc.

Il adaugam peste fasole si punem cratita cu mancarica pe foc timp de 15 minute. Adaugam cimbru si patrunjel.

Ficateii i-am pregatit ca aici, cu vin .... mmm, o bunatate:)

I-am servit langa mancarica de fasole si salata de varza alba.

Pofta buna!

5 Response to "Mâncare de fasole boabe cu ficăţei"

  1. Foarte buna mancarea aceasta de fasole!

    Danutza says:

    Mariette, ma bucur mult ca iti place! O zi buna!

    Anonim says:

    Imi place mult

    Raluca says:

    Gustos si sanatos! Fasolea si ficateii contin fier.

    Danutza says:

    E o combinatie chiar gustoasa;) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.