Porc cu legume si orez






Duminica am pregatit ceva rapid cu cateva ingrediente pe care le aveam in casa. I-am spus simplu porc cu legume si orez. Este gustos si se pregateste usor si repede.

Am folosit:
  • 250 gr carne de porc, 200 gr legume congelate (baby carrots, mazare, porumb, ciuperci, ardei, ceapa), 150 gr orez, sare, piper, curry, oregano, patrunjel, 2 linguri sos de rosii, o lingura de smantana.

Carnea de porc am taiat-o cubulete si am prajit-o, apoi am scos-o pe un servetel.
Orezul l-am fiert in apa cu sare, apoi l-am scurs bine.

Intr-o tigaie fara ulei am pus carnea de porc, apoi legumele si orezul. Am amestecat usor, apoi am adaugat condimentele, bulionul si smantana. Am lasat aprox. 8-10 min pe foc apoi am dat deoparte.

Am servit cu salata.

Pofta buna!

2 Response to "Porc cu legume si orez"

  1. pansy says:

    nu-i rau deloc ! credca s-au lins pe botisor ai tai !

    Gabriela says:

    foarte buna mancarica asta!i-mi place!pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.