Fasole batuta de post



By http://retetegg.blogspot.com/
O reteta foarte cunoscuta de noi toti este fasolea batuta (frecata) sau cum vreti voi sa o numiti:) Este ideala pentru zilele de post, este foarte gustoasa si consistenta.

Am folosit:
  • Pt fasolea batuta: 500 gr fasole boabe alba, 3 catei de usturoi, sare, 1 lingurita ulei.
Fasolea am pus-o la fiert cu o seara inainte (nu e musai dar eu imi planificasem sa o fac in acea seara si am amanat-o pana a 2 a zi).
*Chiar daca nu o fierbem cu o seara inainte e bine sa o lasam in apa la inmuiat!

A doua zi i-am schimbat apa si am mai dat-o in 2-3 clocote.

Am scurs-o bine de apa, am adaugat peste ea 3 catei de usturoi, sare, 1 lingurita ulei si am pasat-o fin cu blenderul.

Intr-o tigaie am pus 2 lingurite de ulei si am calit o ceapa tocata marunt. Am adaugat peste ea bulionul, apoi condimentele si verdeata.

Am servit fasolea batuta cu rantas si ceapa verde. Este foarte buna si cu muraturi sau salata de varza.

Daca va intereseaza si alte retete de post, va astept sa le descoperiti in lista cu retete de post.

Eu am 3 sugestii pentru voi si sper sa va placa:

Orez indian


Sarmale de post cu orez si ciuperci


Salata de vinete cu ceapa

10 Response to "Fasole batuta de post"

  1. Buna fasolea dar sa stii ca si la sarmalutele alea am poftit desi am mancat nu demult!Pupici si o seara minunata sa ai!

    Vad ca ne imbii cu multe bunatati.Pup!

    Danutza says:

    Teo, parca acum ca ma tot uit la poze mi se face si mie pofta din nou. Eu cel mai mult poftesc la preparatele romanesti: sarmale, fasole batuta, varza calita:))
    Te pup! Seara frumoasa!

    Danutza says:

    Mihaela, am de toate pe alese! Cine zicea ca nu poti manca bunatati si de post? :)) Pupici!

    Emily says:

    imi place fasolea cu usturoi :P
    super idee pentru weekend :) Te pup

    Danutza says:

    Emily, eu ador sa-i pun mereu putin usturoi, ii da o aroma speciala :)
    Te pup!

    langmina says:

    Cat de bine arata!Imi place si eu vreau!

    Danutza says:

    Multumesc mult Miuta! Esti invitata mea :)

    Antonina says:

    Zilele trecute am dat-o pe hummus, asa ca mi-am potolit nitel pofta de fasole .. sa zicem ;) Da sarmalute de post as manca intr-o veselia. n-am facut demult! Te pup

    Danutza says:

    Anto, eu n-am mancat niciodata hummus :) Am tot zis ca o sa fac, dar al meu nu se omoara cu nautul :(
    In schimb la sarmale inainte, astea ne plac si noua :))
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.