Pizza quattro stagioni







Pizza in general este buna cu orice fel de topping, dar eu prefer de obicei pizza quattro stagioni sau prosciuto e funghi!

Cum pana acum nu facusem acasa pizza quattro stagioni, m-am gandit sa o testez azi, impreuna cu alte 2 tipuri de pizza, cea cu ananas si cea taraneasca (retetele zilele viitoare pe blog).

Am folosit:
  • 1 blat de pizza cu oregano (de obicei iau de la 'Primavara'), 3 linguri sos de rosii (sos pregatit de mine din pasta de tomate, 1 lingurita de ulei, sare, oregano, busuioc), 100 gr branza rasa, cateva felii de carnat uscat de casa, 4 felii de sunca de pui, 3 ciuperci taiate felii, 2 linguri de masline feliate, putin ardei rosu pt decor.

Am uns blatul de pizza cu sos de rosii, am asezat apoi topping-ul (masline, ciuperci, carnat, sunca, ardei), iar la final am presarat branza rasa.

Am lasat in cuptor la foc mediu 10 minute.

Excelenta langa un pahar cu bere rece :)!


8 Response to "Pizza quattro stagioni"

  1. bai, dar ideile tale nu se termina niciodata? :D

    Danutza says:

    Raisa, sa stii ca nu prea se termina, mai ales ca mai vine si iubi cu cate ceva:)). Azi am facut 3 feluri de pizza si bezele:). Mai am o lista lunga cu tot ce vreau sa fac, dar n-am timp si uneori nici bani:)
    Am pe lista: sushi, salata cu creveti, panna cotta, sper sa ajung sa le fac ;))

    ooo, pai de ce nu ai pus toate retetele pe net? :)

    Danutza says:

    Le pun treptat...sa-i fac curiosi pe cititori:)

    mirela says:

    Danutza,superba idee,,,,si arata de nota 20,,,felicitari!!!!pupp!!!

    Danutza says:

    Mirela, multumesc tare mult! Pupici.

    Raluca says:

    Pizza e preferata mea... as manca pana as bubui :D

    Danutza says:

    Si eu la fel:)):))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.