Paşte fericit!










Dragii si dragele mele a mai ramas foarte putin pana la Sarbatoarea Invierii Domnului.

Pentru ca de maine si pana dupa sarbatori voi pleca din oras m-am gandit sa va urez de astazi sa aveti un Paste fericit, linistit, cu toata familia la masa, cu multe bucate gustoase pe masa, dar mai ales cu sufletul curat!

V-am sugerat in poze si cateva decoratiuni simpatice pentru masa de Paste :)
Retetele de Paste le aveti pe blog in bara din stanga sus, sper sa va fie de folos.

Va pup cu mare drag!

11 Response to "Paşte fericit!"

  1. Dya says:

    Iti doresc Paste Fericit! Fie ca Sfintele Sarbatori sa iti aduca seninatate in suflet, bucurii si impliniri alaturi de toti cei dragi tie! Te pup, cu drag! Dya!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Dya!

    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    Paste fericit si delicios iti doresc!

    Nely says:

    Lumina invierii Domnului nostru Isus Hristos sa va lumineze fiecare clipa din fiecare zi!
    PASTE FERICIT!

    Danutza says:

    Multumesc tuturor pentru urari!

    Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

    pansy says:

    tare simpatic aranjament ai facut ! as zice ca se cunoaste ca ai copii mici ! daca nu,straduieste-te !Sarbatori fericite !

    Danutza says:

    Boscodina, multumesc mult pt urari!

    Danutza says:

    Pansy, multumesc pt aprecieri si urari! Inca nu am copii, dar am eu suflet de copil:)

    Danutza says:

    Daniela, multumesc mult! Pupici.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.