Amintiri din vacanta
















Am revenit din vacanta, putin obosita, putin trista ca s-a incheiat. Insa cu o multime de amintiri placute, cu 2 retete noi (pe care le voi posta zilele viitoare) si cu cateva poze.

Au trecut repede cele 2 saptamani mai ales ca am fost intre drumuri (Buzau - Constanta - Pitesti) insa am avut parte de vreme insorita, de cateva zile la tara (unde am savurat fructe si legume proaspete din gradina), cateva zile la mare unde ne-am bucurat de apa calda, nisip fierbinte si cocktailuri reci sub umbrelutza si cateva zile in Pitesti unde am petrecut (La multi ani, Diana!) si am lenevit.

Sper sa va placa pozele!

Revin in cel mai scurt timp si cu cele 2 retete din vacanta.

3 Response to "Amintiri din vacanta"

  1. mirela says:

    Danutza bine ai revenit ,frumoase poze,frumoasa si tu,frumoasa pereche,si nu in ultimul rand frumos peisajul.Pupici si spor la gatit!

    geta says:

    ma bucur ca ti-a fost bine...se vede ca ai avut o vacanta frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult fetelor! Va pup.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.