Ce ati gasit in cizmulite?









By http://retetegg.blogspot.com/

A venit Mos Nicolae la voi?! Cu siguranta a venit fiindca stiu eu ca toata lumea a fost cuminte:) Ba am vazut ca o parte din voi au lasat si prajiturele pt Mosu asa ca a fost cu siguranta multumit:)

La noi a venit si ne-a pus cate ceva in cizmulite. Va arat si voua azi 2-3 daruri de la Mosu.

La multi ani sis! La multi ani tuturor sarbatoritilor!

12 Response to "Ce ati gasit in cizmulite?"

  1. inseamna ca ai fost cuminte:)

    Am gasit dulciuri si decoratiuni pentru craciun.Te pup!

    alina says:

    ce frumos!!!!..la noi a trebuit sa dam banii pe lemne ca vine iarna...poate mos craciun v-a fi mai bun...

    Ioana V. says:

    ei, acu' sunt mare si Mosu meu nu mai vrea sa vina pe la mine...

    Danutza says:

    Teo, am fost cuminte:) Recunosc!

    Danutza says:

    Dia, si la noi dulciurile au fost de baza:) Cam asa e de Mos Nicolae, insa de Craciun mai diversificam:)Pup!

    Danutza says:

    Alina, de Craciun sigur te viziteaza Mosu'. Dar si lemnele sunt bune iarna, sa stam la caldurica:)Pup!

    Danutza says:

    Of Alinutza, cum sa nu mai vina? Eu cred ca esti cuminte si meriti, poate doar a uitat:)

    Nicole says:

    Imi place acadeaua!!!!! Si cerceii!

    Danutza says:

    Merci! N-am mancat-o inca, cred ca o pastrez de decor pt bradut:))

    O groaza de dulciuri ai primit!! Ai fost cuminte :P

    Danutza says:

    Pai da Diana, am fost cuminte si dupa si le-am impartit cu iubi:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.