Clătite cu bere şi caşcaval












By http://retetegg.blogspot.com/
Link
Cateodata se intampla sa fim in pana de idei, sa ne fie foame si sa nu avem nici extrem de multe alimente prin frigider din care sa alegem si sa facem diverse combinatii.

Intr-o seara pe la ora 23, se afla in situatia de mai sus prietena mea Raisa. Nu stia ce sa combine ca sa obtina o cina tarzie dar gustoasa si mi-a cerut o idee (in functie de ce ingrediente mi-a spus ca are in frigider). I-am propus sa faca niste clatite rapide cu bere, la care ea a mai adaugat si ceva cascaval ras pentru un plus de gust.

Tot vorbind noi pe mess (ea intre 2 intoarceri de clatite) m-a apucat si pe mine pofta. Pentru ca seara nu mananc dupa ora 7 (si era deja aproape miezul noptii), a doua zi am testat si eu clatitele cu bere si cascaval ... o nebunie (in sensul bun)!!!

Am folosit:
  • 4 oua, 1 cutie de bere, faina, un praf de sare, 200 gr cascaval ras.

Am batut bine cele 4 oua, am adaugat berea, praful de sare si apoi faina treptat pana am obtinut o compozitie omogena. Am incorporat si 100 gr de cascaval ras in aluat.

Intr-o tigaie incinsa bine am copt clatitele (le-am facut putin mai grosute decat de obicei asa ca au necesitat mai mult timp la coacere). Dar va spun sincer ca merita tot timpul din lume caci sunt mega gustoase.

Le-am servit calde cu cascaval ras deasupra si vreo 2 carnaciori semiafumati cu ketchup. Merg si simple sau cu vre-un sos care va place voua mai mult:)

Yummmi! Pofta buuna!!

12 Response to "Clătite cu bere şi caşcaval"

  1. Geniaaaal!!!! :))) in functie de ce aveam sau mai bine zis NU aveam in frigider :))) orikum a fost o super idee!!!! :*

    Danutza says:

    Eh, a fost suficient cat aveai...bine ca au fost ingrediente care mergeau combinate:)) Pup!

    Unknown says:

    toata ziua mi-a fost gandul la clatite ... ma pun pe treaba, renunt la carne ...dar la branza nu ;)

    Mama, ce-as unge vreo doua clatite cu suculet de rosii si cu niste felii de sunca presata inauntru, dar nu mai fac mofturi, ma multumesc cu ce e pe farfurie, plus cirnaciorii... Pupici !!!

    Imi place combinatia pe care ai facut-o.Pup!

    Antonina says:

    ;)) Suna bine.. cred ca-s pufoase rau de la berea aia,nu??

    Danutza says:

    Andreea, eu ma gandeam sa incerc data viitoare sa nu mai pun cascaval in compozitie si sa le umplu apoi cu muulta branzica:)

    Danutza says:

    Daniela, nu zici rau deloc:)) Pup!

    Danutza says:

    Dia merci mult! Pup!

    Danutza says:

    Antonina, au iesit mai pufoase decat de obicei...cu siguranta de la bere:) Mie imi ies crocante (rau) in general, dar acum fiind si compozitia mai grosuta au iesit perfecte:)

    Anonim says:

    hmmmm , ador clatitele, dar cu bere nu am facut inca ... insa suna tentant ;) ... o saptamana frumoasa!!!

    Danutza says:

    Cat, merita sa le incerci macar o data sa vezi despre ce e vorba:) O saptamana excelenta si tie!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.