Ciuperci prajite cu usturoi






Saptamana aceasta am cam chiulit de pe blog, insa m-am revansat astazi cu noutati din bucatarie.

Din seria retetelor de week-end va prezint ciuperci prajite cu usturoi.

Le-am pregatit ca garnitura pentru o friptura de porc cu vin la cuptor.

Am folosit:
  • cateva ciuperci, 2-3 fire de usturoi verde, condimente, patrunjel.

Ciupercile le-am spalat, le-am rupt cozile si le-am scurs. Le-am "umplut" apoi cu usturoi si patrunjel taiate marunt si le-am condimentat.
Le-am prajit in ulei incins pe ambele parti.

O garnitura perfecta pentru friptura!

1 Response to "Ciuperci prajite cu usturoi"

  1. Maya says:

    Ceva pe gustul meu!Simplu si bun! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.