Pizza turceasca







By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca ne place sa testam tot ce mai apare 'la moda' pe net, am decis sa incercam o pizza turceasca.

Ne-a placut super mult, e ceva diferit de pizza clasica, dar la fel de buun! Nu o ratati, merita din plin sa-i acordati o sansa :)

Am folosit:
  • blat pufos de pizza - aveti reteta aici, 300 gr carne de porc, 1 ceapa, 1 ardei rosu, sare, piper, oregano, busuioc, sos de rosii, 2 rosii in bulion, cascaval, un praf de curry, 1 ou.

Blatul se prepara ca la reteta blat pufos pentru pizza.

Se intinde pe masa infainata, de preferat o forma diferita de cea obisnuita (rotunda), mai lunguiata.

Carnea de porc de toaca fin in robot, la fel ceapa si ardeiul. Puteti pune carne tocata, eu am preferat sa o cumpar intreaga si sa o toc eu.

Punem carnea, ceapa si ardeiul la calit. Cand sunt aproape gata adaugam condimentele, rosiile tocate marunt si sosul de rosii. Amestecam bine apoi dam deoparte sa se raceasca putin.

Punem umplutura pe mijlocul foii de aluat, apoi ridicam marginile si unim la capete.

Mie mi s-a parut ca arata ca o barcuta :)

Am uns marginile cu ou batut si deasupra umpluturii am ras cascaval.

Am pus pizza intr-o tava bine infainata.

Am lasat 15 minute la cuptor la foc mediu.

Un super deliciu!! Yummi!

24 Response to "Pizza turceasca"

  1. Lorena says:

    am mancat pizza din asta in turcia si intr-adevar este ff buna.o sa incerc si eu cat de curand reteta ta ;)

    Emily says:

    mie personal imi place mai mult asa :) e si mai micuta si mai draguta ;)
    te pup draga mea!

    Timea says:

    Tare bine arata! imi place si mie pizza turceasca. pup

    Danutza says:

    Lorena, eu nu mancasem pana acum pizza turceasca, probabil in Turcia e mai buna :) Dar eu o ador pe asta facuta de mine, a iesit super:)

    Danutza says:

    Emily, ma bucur mult ca iti place :) Pupici si o saptamana frumoasa!

    Danutza says:

    Timea, eu chiar am fost tare curioasa de gustul ei, ca era ceva mai atipic, dar a fost super!Pupici:*

    Hummmm... j'en salive juste de regarder, sa l'aire délicieux!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Pe asta n-o stiam!Trebuie incercata ca suntem fani pizza,de orice fel!

    Cristina says:

    Yammy!Tare dragalasa e forma ei.

    Danutza says:

    Teo, e foarte buna si daca va place pizza la fel de mult ca noua, sigur o sa va placa si asta :)

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Ea trebuia sa arate mult mai bine, dar eu nu-s prietena cu aluatul in general, imi fuge din maini :))

    Super bine arata!!!Mi-ai facut pofta...

    Danutza says:

    Merci mult! Te astept la o pizza:)

    Simona says:

    Ma invit si eu la masa!!! Super combinatie!
    Pupici

    Anonim says:

    Ce dor imi e de-o pizza !!!! Poate fac si eu in we ;) ...

    Danutza says:

    Simo, te astept cu drag! Pupici!

    Danutza says:

    Adina, eu am in plan una cu arome exotice, n-am mai mancat de mult :)

    dia says:

    wow, ce biiine arata! vreau si eu o bucatica!

    Danutza says:

    Multumesc Adnia! Cu mare drag te servesc!

    Anonim says:

    Dc de preferat o forma diferita??Normal ia se face rotunde.Sh nu cred ca e cu carne de porc.

    Danutza says:

    In Italia pizza este de forma rotunda, in Turcia este de aceasta forma. De obicei se face cu oaie sau vita fiindca musulmanii nu mananca porc, dar eu nu mananc oaie si am facut-o cum imi place mie :))

    Andreea says:

    Hei, arata foarte bine. Eu am mancat-o la ea acasa. Se numeste plainta cu carne , ei nu ii zic pizza. Incearca sa faci cu carne de vita ..mai ales ca turcii, fiind si ei musulmani, nu mananca deloc porc. Placintica originala asa este si a fost delicioasa. Pozele tale sunt super . Numai bine

    Danutza says:

    He he, turcii sunt ei musulmani, dar eu-s ortodoxa asa ca merge si cu porc :)) Sincera sa fiu nu sunt mare fan carne de vita, de aceea prefer porcul :)

    Sunt convinsa ca reteta originala e foarte buna, mai ales mancata la ei acasa :P

    Multumesc! Seara frumoasa :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.